3-New Jersey

42 1 2
                                    

Anael přešla k ostatním andělům, kteří vypadali, jako trosky. Jinak je prostě nazvat nešlo. My jsme si mezitím stoupli k sobě.

„Máme je s sebou vzít do tower, nebo ne?" zvedla jsem obočí.

„Mohou nám pomoct v boji proti Michaelovi. Říkala, že nesouhlasí s Michaelem, ne?" zvednul obočí Tony. Souhlasně jsem přikývla.

„A taky by mohli vědět, kde je Raziel," povzdychla jsem si.

„Víš, že Raziel může být mrtvý, že ano? Ze všech proti tvé smrti byl nejvíce. Michael se nejspíše chtěl pojistit a..." Tony nechal větu viset ve vzduchu.

„Tomu nevěřím, cítila bych, kdyby byl Raziel mrtvý," protočila jsem oči. Nat s Clintem mezitím šli ke skupince andělů, kteří seděli v kruhu, a sdělili jim, že poletí s námi. Bruce bude mít nejspíše na ošetřovně pěkný fofr.

„Teď budeš mít asi v tower pěkně plno," ušklíbla jsem se.

„To ano, protože to znamená, že se s Clintem musíte vrátit. Nikdo jim nerozumí tolik, jako ty. A nejspíše budeš jediná, koho budou poslouchat, protože ty jsi důvod, proč se vzepřeli Michaelovi," pousmál se.

„Nejen já, slyšel jsi Anael. I Vy, takže mě potřebovat nebudete," přikývla jsem.

„Nemysli si, že z toho jen tak hladce vycouváš, zrzko."

„Tony, nemyslím si, že je nejlepší, abych se vrátila. Už jen, kvůli Wandě. Nechci být připomínkou toho, co ztratila," podívala jsem se na zem.

„Jen na pár dní. Pak se můžeš zase vrátit s Clintem do vašeho bytu."

***

*Sam*

Všichni jsme vystoupili z quinjetu na kraji lesa. Vypustil jsem Redwinga, aby obhlédl celou oblast kolem dokola.

„Je tohle nutné?" zeptal se otráveně Bucky.

„Ano, je. Chceme snad vědět do čeho jdeme, ne?" podíval jsem se na něj nevraživě. Na displeji jsem viděl pouze sedm osob sedících v kruhu kolem rozdělaného ohně.

„Je jich sedm." Podíval jsem se na Steva. Ten přikývnul a všichni jsme se rozešli směrem k těm osobám, andělům. Nebo, co vlastně teď jsou. Očekávali jsme, že se na nás ve vzteku vrhnou, za to, že jsme zavinili jejich pád, ale nic takového se nestalo, ba naopak. Všichni se otočili směrem k nám a nevěřícně koukali.

„Chceme si jen promluvit," začal Steve.

„Můžete být v klidu. Nechceme vás mrtvé," odvětil mu jeden z andělů.

„Kolik Vás padlo?" zeptala se Wanda.

„Patnáct a pouze sedm nás přežilo, jak vidíte. Nemáme v nejmenším úmyslu vám, jakkoliv ublížit, to byl důvod, proč jsme se vzepřeli Michaelovi. Nechtěli jsme válčit s lidmi, byli jsme stvořeni, abychom vás chránili, ne ničili. A přesně to on nyní chce. Už mu nejde pouze o Crystal, ale i o Vás, a každého, kdo se rozhodne ji chránit," řekl jeden z andělů.

„Bude Tony hodně zuřit, když je vezmeme s sebou?" zeptala se Wanda.

„Možná ano, ale je to naše vina, tudíž jsme za ně zodpovědní," odpověděl jí Steve.

„Když vás vezmeme s sebou, máme jistotu, že se nepokusíte nijak zaútočit na Crystal?" zeptal se Steve. Všichni mlčky přikývli.

„Crystal je z části anděl a z části člověk. Nezraňujeme své vlastní, a chráníme lidi. Crystal spadá do obou, je v bezpečí, před námi, ale před Michaelem nikoliv," odpověděl mu jeden z andělů. Mluvili jak ze středověku. Opravdu jsou to andělé. Nikdy by mě to nenapadlo.

„V tom případě je čas jít."

***

*Crystal*

Společně jsme vešli do společenské místnosti, včetně padlých andělů, které jsme nabrali v Clevelandu. Ti se posadili na pohovku v rohu.

„Bruce je tady?" zeptala se Nat Jarvise.

„Ano, slečno Romanoffová," odvětil jí. Ve chvíli, kdy jí Jarvis odpověděl, jsme s Nat a Clintem společně odvedli padlé anděly za Brucem. Snad jim dokáže trochu pomoct. Minimálně s těmi modřinami, odřeninami a vším možným.

Tony otevřel dveře od marodky a my vstoupili. A společně s námi devět andělů. Bruce pouze vytřeštil oči. Myslím, že takové překvapení nečekal.

„Tohle jsem nečekal," vysoukal ze sebe. Každý z nich se posadil na židli, či lůžko. Záleželo na tom, co bylo zrovna volné. Bruce kolem nich začal lítat, mezitím mu Clint začal vysvětlovat, co přesně se stalo. Já přistoupila k Anael.

„Máš nejmenší tušení, kde by Raziel mohl být?" zvedla jsem obočí.

„Nebyl mezi padlými, takže nevím. Naposledy jsem jej viděla v nebi," řekla lítostivě. Mlčky jsem přikývla.

„Crystal, archandělé nemohou vyhostit jiného archanděla. Takže Raziel je stále v nebi. A jestli ano, tak trpí. A pokud má štěstí, tak je mrtvý." Věděla jsem, že Raziel to v tuhle chvíli nebude mít lehké. Vybrat si mezi nebem a jedinou nephilim, kterou stvořil. Raziel na mě dával pozor už od začátku, měli jsme určitý spojení. Vlastně jsme spíš byli propojení. Cítila bych kdyby byl mrtev.

„Koluje mi v žilách Razielova krev, poznala bych kdyby byl mrtev," řekla jsem Anael. Nevím, jestli jsem se snažila utišit ji, nebo sebe, protože ani já jsem nic necítila. Necítila jsem, že by Razielova energie zmizela, nebo, že by Raziel zemřel, ale také už jsem necítila jeho. Možná to bylo tím, že byl momentálně v nebi. Mezitím, co jsem se bavila s Anael, Clint vše vysvětloval Brucovi, který lítal kolem všech andělů, přišli ostatní s dalšími sedmi padlými.

„Tohle bude ještě zajímavé," vysoukala jsem ze sebe.

-19. 05. 2022-

„Takže abych to chápal dobře, žila si pod jednou střechou s několika padlými anděly?"

„To se dozvíš později."

„Ale jinak...tohle už fakt začíná být krutý."

Hola amigos.
Jak se máte?:)

Crystal: Haevenly War [3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat