bilgi kutusu

1.5K 105 31
                                    

Hikayede bulunan kafa karıştırıcı öğeleri söylemek istiyorum.

Hikayemiz farklı renkli gözlere sahip insanların gözlerinden aldığı güçlerle ilgili.

Sabit olan ve dünya üzerinde kabul görmüş 4 göz rengi var. Kırmızı, Gri, Mavi, Kahverengi.

Kırmızı gözler "genellikle" yönetici kesimi temsil etmektedir. Başka krallıklarda bu yönetici kesimi değişebilir ama kırmızı gözler yine de üst kesimlerdendir. Her kırmızı gözlünün kendine özgü yeteneği vardır ama bu yetenekler kendini her zaman göstermez yani kontrol edemezler. Bazıları güçlerinin olmadığını bile düşünür yani o derece kontrol edemiyorlar.

Gri gözler "genellikle" savaşçı olan kesimdir. Savaş stratejisi olsun, kas kuvveti olsun bu konularda daha üstündürler. Diğer gözlere göre daha zeki oldukları da düşünülmekte.

Mavi gözlüler kesinlikle büyücülere aittir. Her büyücü büyü yeteneğine sahiptir ama hepsi aynı güçte değildir. Diğer büyücülerden daha güçlü olanlar krallıklar tarafından seçilir ve özel eğitimlere tabii tutulur sonra da büyü kitabı elde ederler. Büyülü kolye, yüzük, bileklik... gibi özel güçlere sahip nesnelere çok nadir büyücüler sahiptir.

Kahverengi gözlüler ise dünyanın büyük bir kesimini oluşturur. Tarım, ticaret, turizm gibi işlerle onlar ilgilenir. Kendini geliştirip zengin olanlar krallar tarafından verilen altın kılıçlara sahip olabilirler bu onların ne kadar zengin olduğunu ve bunun kralları tarafından onaylandığını gösterir.

Bu göz gruplarına dahil olmayan ve uzun zamandır görülmeyen mor gözlerin ise şeytandan geldiğine inanılır. Manüplasyon güçleri oldukça fazladır. Bu göz grubu hakkında her zaman kötü rivayetler dolaştığı için hayatta bulunmalarına izin verilmez. Saklayan kişiler de , bu göz rengine sahip kişiler de öldürülür.

Kuzey Resia, Resia, Morgen, Quar ve Woquen olmak üzere 5 krallık dünyaya hükmetmektedir. Krallıklar arasında oldukça sık savaşlar olmaktadır ama bu savaşlar bir süre için sözleşmelerle durdurulmuştur.

Konu ağırlıklı bi hikaye olacağı için bölümler yavaş ilerliyormuş gibi gelebilir. Uzun soluklu ya da kısa soluklu bir hikaye olabilir.

Beomgyu'nun annesi Choi klanından.
Kralın 4 farklı klandan 8 çocuğu var. Beomgyu en küçük çocuk.

Aklınıza takılabilecek her şeyi anlattım sanırım.

crown | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin