-Baby, take my hand
I just want to be your husband
'Cause I'm your Iron Man
And I love you 3000
Baby, take a chance
'Cause I want this to be something
Straight out of a Hollywood movie--jackson wang-
~אמה~
נכנסתי לחנות עומדת מול המקרר ולוקחת שתיי פחיות של קפה קר. בדיוק שעמדתי לסוגר את דלת המקרר בחור נעמד לצידי ושם את ידו על ידי.
הבטתי בו מבוהלת והוא עזב את ידי. ״סליחה אני..״ הוא הביט לרגע על פחיות הקפה שבידי.״לקחת הרגע את הפחיות האחרונות ?״ שאל והצביע על המדף.
מצמצתי מבולבלת לחלוטין. מביטה במדף הריק.
הרמתי כתף ״כנראה״ אמרתי והתכוונתי ללכת. אך הוא לא נראה מרוצה. ״מה את אומרת שנחלוק את שני האחרונים ?״ שאל וחיוך לעברי. הוא לבוש בסוודר שחור וג׳ינס כהה.
יש לו כובע על ראשו שמסתיר את שיערו השחור. הוא נראה בין גילי..הדקתי את אחיזתי בפחיות ונשכתי את שפתיי. ״אני מצטערת אולי תמצא כאן משהו.. אחר״. מלמלתי מרגישה כמו מוכרת בחנות שמרגיעה לקוח זועף. והסתובבתי מפנה לו את גבי.
שיתמודד אני לקחתי את הפחיות קודם.
״אין לך נקיפות מצפון אמה...״ מלמלתי לעצמי בלחש מכניסה לשקית שתיי עוגיות. ״יש כאן עוד מליון משקאות, וחוץ מזה זה לא אשמתך שלא חידשו את המלאי ?״ הצצתי לאחור בחשש.יצאתי ונשענתי על קיר החנות מביטה במכוניות חולפות על פניי בכביש.
״אז איך הקפה ?״ הבחור פתח את דלת החנות ונעמד לצידי.
העפתי בו מבט ואחזתי בשקית שבידי בכוח.
״הוא בשקית.״ מלמלתי.
עיניו הביטו בי דקות ארוכות שכבר חשתי באי נעימות.כחכחתי בגרוני והחלטתי פשוט להתקדם במדרכה.
העוגייה החלה להתפורר בידי שאחזתי בה בחוזקה.
הבחור צעד אחרי. ״היי לא התכוונתי להבהיל אותך.״ הוא חסם לי את הדרך.
״אני ממהרת.״ אמרתי בלחץ.״אני רואה.״ אמר וחיוך הופיע על פניו.
הבטתי בו לא מבינה. ״מה אתה רוצה ממני ? כי אם אתה רוצה כל כך קפה קר יש כאן עוד חנויות באזור.״ אמרתי בכעס.
״אני לא רוצה דבר.״ צחק.
״יופי.״ אמרתי וניסיתי לעבור אותו אך הוא לא נותן לי.
״אז את כאן לבד.״ הוא הביט לצדדים. וגם אני אין כאן אדם.צעדתי לאחור מתחילה לחשוש מכניסה את ידי לכיס מחפשת את הנייד שלי אך הכיס ריק.
״היי, מחפשת את זה ?״ הוא שאל והרים בידו את הנייד שלי.
הבטתי בו המומה. הוא בטח לקח לי אותו עוד בחנות.
״היי! תן לי אותו!״ דרשתי והרגשתי צמרמורת בגופי.
״מה תתני לי בתמורה ?״ שאל מעביר את עיניו על גופי בגלוי וצעד לעברי״היא פאקינג תתן לך בעיטה בזין הקטן שלך !״ ניקי הוריד אותו לרצפה והחל להרביץ לו.
הסתובבתי נושפת בהקלה.
YOU ARE READING
ביום שתעז
ChickLitאמה וברנדון חברים מאז שהם מכירים. הם תמיד יחד, הם שקטים ופחות מתערבבים. אבל חייהם השקטים משתנים לגמרי שהתאומים החתיכים של בית הספר מתעניינים בהם קצת יותר מידי. ברנדון לא ממש הבין שאיליי מנסה להתחיל אותו בלי סוף ואמה מרגישה שהיא בחלום שהתגשם שהבחו...