-Someday I will see more than just Your beauty
Someday I will be the story in your movie
Someday you will be drinking your coffee with me--yara meyers-
~אמה~
״אתה לא מנסה להבין אותי.״ אמרתי עם דמעות בעיניי.
״אני לא מנסה להבין אותך, אני ?״ ויק הביט בי וראיתי שהוא זועם.
״את פאקינג בוחרת בו ! בו ? על פניי.״
״לא בחרתי בו אני פשוט אומרת שאני צריכה זמן לעצמי.״ ניסיתי להסביר.״את בוחרת בו... את חושבת שאני פאקינג עיוור ? שאני לא רואה איך את מסתכלת עליו ? או הוא עליך. אני כזה מפגר .. את פשוט ניצלת אותי אמה זה מה שעשית.״
״אני לא ! אני באמת אוהבת אותך.״ התחננתי בפניו מרגישה שהכל מתמוטט.
״אל תעשה את זה אל תכעס עלי ויק.״ ביקשתי.
הוא נשם עמוק, ״ביקשת זמן אז הינה תהני ממנו.״ אמר ויצא בטריקת דלת.עמדתי חסר ביטחון.
קיוויתי שויק יבין שהוא לא יכעס אבל במקום זה הוא פשוט יצא בזעם מביתי.חשבתי על המילים של ברנדון.
״אני חושב שאם ויק באמת אוהב אותך. הוא יבין שזה לטובתך. ואם הוא בטוח באהבה שלך אליו. הוא יחכה ויהיה בטוח שתחזרי אליו. וגם אם לא. הוא חייב להבין. אם הוא באמת אוהב אותך הוא ירצה את הכי טוב בשבילך. רק בשבילך אמ.״״בולשיט.״ אמרתי.
״מה בולשיט ?״ ברנדון שאל שעמדתי לצידו.
״כל מה שאמרת על ויק.. שהוא יבין שזה לטובתי.. אבל הוא שונא אותי עכשיו ומאחל לי מוות״ מלמלתי.
ברנדון חייך, ״מי זו ? נפטרת ממנו סוף סוף ?״
נעצתי בו מבט זועם.
״מה ? אמה קצת ביצים ! זין עליו.״ ברנדון גיחך.
״למה אתה שונא אותו כל כך ?״
״ככה אמ. הוא לא יכול להשתנות כך בשבילך. הינה ההוכחה. הוא זיבל לך במוח כל הזמן הזה.״ברנדון בחן את פניי, ״לא יבבת עליו אני מקווה ?
חייכתי אליו. ״אין מצב סיימתי לבכות בגלל בנים.״ סימנתי עם ידיי.״היי חברה״ בן נעמד מולנו.
״היי״ חייכתי אל בן. ברנדון פיהק ועצם את עיניו.
״אני חוזר למגרש היום!״ בן אמר בהתלהבות.
״סוף סוף.״ ברנדון חייך אליו.
חייכתי אליו חזרה. ״בהצלחה היום!״״נקווה שלא ידפקו אותי על הספסל.״ בן גיחך.
ברנדון הרים גבה, ״יש מצב.״
הבחנתי בויק שצעד עם חבריו. התעלמתי ממנו והתרכזתי בבנים.
״היי אמה מה איתך ? לא דיברנו המון זמן.״ בן הביט לעברי.
YOU ARE READING
ביום שתעז
ChickLitאמה וברנדון חברים מאז שהם מכירים. הם תמיד יחד, הם שקטים ופחות מתערבבים. אבל חייהם השקטים משתנים לגמרי שהתאומים החתיכים של בית הספר מתעניינים בהם קצת יותר מידי. ברנדון לא ממש הבין שאיליי מנסה להתחיל אותו בלי סוף ואמה מרגישה שהיא בחלום שהתגשם שהבחו...