-I was speaking soft, see the pain in your eyes,
I've been feeling, feeling for you, my love.
And our bodies are tired, our shadows will dance,
I've been aching, aching for you, my love.--Emma Louise-
~ברנדון~
ישבתי מתוח בזמן שחיכיתי לטום. הוא פתח את דלת הדיינר וחייך לעברי. הוא בחור כזה רגוע, לא משנה מה קורה הוא יודע לצעוד בדרך הטובה ביותר. להתנהג כאילו הכל רגיל.
חייכתי אליו שהתיישב מולי.״מה קורה ?״ שאל וחייך.
חייכתי חזרה. ״אתה כבר יודע...״ הנייד שלי זימזם וראיתי את שמו של איליי על המסך. השתקתי אותו והפכתי אותו.
״מצטער על זה.״ אמרתי
״התקשרתי כל הבוקר. כבר חשבתי שאגיע ואתה ישן או משהו.״ אמר.
״השארתי את הנייד בבית זה הכל.״ הסברתי.״לקח לך הרבה זמן להגיע מניו יורק ?״ שאלתי.
הוא רק חייך. ״לא כזה הרבה וזה שווה את זה.״ קרץ אליי.
״אני לא מאמין שבאת עד לכאן.״ אמרתי מביט בו ולא מאמין.
״התקשרת אליי.״ טום חייך והרים כתף. כאילו הוא צעד עד אליי במשך חמש דקות.״אני...״ התחלתי לומר והרגשתי מושפל איך לעזאזל מדברים על זה.
״אני מבין אותך.״ טום הביט לעברי מיד. ״אני יודע מה אתה עובר, זה לא קל.״ הביט בי עם עיניו הירוקות בכזו כנות?
צחקתי מרגיש זעם. ״לא קל ?״ התפרצתי והתעשתתי כמעט מיד.״סליחה טום אני.. אני יודע שאתה עדיין בתוך זה ..אני פשוט לא יודע מה לעשות..״ אמרתי בתסכול.
״אני פה, אתה יודע שאני כאן בשבילך נכון ?״ טום הביט בי עם עיניו הירוקות. הן כל כך מזכירות דשא ביום בהיר.
״כן .. אני .. אוף! זין נשבר לי!״ מלמלתי בכעס.
״נעשה מה תחליט.״ טום אמר בנחת והניח את ידו על השולחן.
״מה אני אגיד לו.. איך אני אמור לדבר איתו בכלל.״ שאלתי.״הוא יבין.״ הבטיח והביט בי בביטחון.
״הוא פאקינג לא יבין אתה לא מכיר אותו טום.״ הרגשתי שאני נלחץ רק מלחשוב על כך.
״אז הוא יתצטרך להבין אפילו אם הוא יפגע.״
״אני לא רוצה לעשות את זה.. איך אני אמור בכלל להסתכל לו בעיניים.״ שאלתי.״אני יכול לבוא איתך.״ טום הציע.
״אתה צוחק? אתה רוצה שהוא יפרק אותך במכות או משהו ?״
טום הרים גבה, ״אני כבר לא ילד ברנדון.״ אמר.
״אני יודע.. אבל אבא שלי הוא לא אלים...״ ניסיתי להסביר.״אז הוא לא השתמש באלימות?״ טום שאל עם הרמת גבה.
בלעתי את רוקי. ״אני מתכוון שזאת הפעם הראשונה ש..״
״גם שון בפעם הראשונה גרם לי לתהות כך.״ הודה והמבט בעיניו הטריד.
השפלתי מבט. ״אני מצטער על מה שהוא עשה לך טום.״
״אני כבר לא פוחד ממנו. זה נגמר.״ קבע.
YOU ARE READING
ביום שתעז
أدب نسائيאמה וברנדון חברים מאז שהם מכירים. הם תמיד יחד, הם שקטים ופחות מתערבבים. אבל חייהם השקטים משתנים לגמרי שהתאומים החתיכים של בית הספר מתעניינים בהם קצת יותר מידי. ברנדון לא ממש הבין שאיליי מנסה להתחיל אותו בלי סוף ואמה מרגישה שהיא בחלום שהתגשם שהבחו...