"Try to listen only then maybe you will know."
~ברנדון~
״היי !״ ידו של איליי אחזה בי בחוזקה.
״שחרר לעזאזל! אני רוצה לפרק אותה זאת!״ צעקתי שניקי גרר את פארל לאחור.
״אתה ?״ איליי הביט בי לא מאמין.
״חתיכת זונה מזדיינת !״ צעקתי לעברה והיא הביטה בי בארס. עינייה צרות לעברי.
״תפסיק כבר !״ איליי דחף אותי לאחור.
״תשחרר ממני״ דחפתי אותו בכעס.״חתיכת נכה ! תעיז לדבר אליי שוב כך רק נראה אותך !״ פארל הזונה צעקה חזרה מאחורי ניקי.
חייכתי אל איליי מולי שרק הביט לעברה מבט זועם.
״ולחשוב שאשכרה זיינת אותה ... היא חתיכת פסיכית, הזדיינת עם פסיכית !״ אמרתי בכעס. אומר כל מילה בקול רם כדי שגם היא תשמע.
״תפסיק כבר״ נאנח ונראה שאין לו כוח לכל העניין הזה.ניקי מאחור נראה מבולבל. תוהה אם לרוץ אחרי אמה שיצאה מכאן בסערת רגשות או להגן על חברתו.
״תפסיק כבר ותחזור לשולחן״ איליי הצביע מאחורי.
גיחכתי ״אתה רציני ? לך תתחנף אליה לא אליי.״ אמרתי בכעס. ״וחוץ מזה ירד לי כל התאבון מהזונה הזאת.״ הרמתי גבה לעברה.
״זה לא קשור אליה בכלל״ אמר מביט בי ומנסה לחסום לי את שדה הראייה.
״אע בסדר ...״ מלמלתי בזעף.
״לא אכלת כלום״ אמר.״ברור שלא כי הזונה העיפה את אמה מהקרקע. אמה לא אוכלת גם, האוכל שלה ברצפה ממש פה אם לא שמת לב.״ אמרתי בכעס.
״אני אלך לקנות לה משהו״ ניקי אמר וצעד אל היציאה.
״ניקי !״ קנזי צעקה לעברו אך הוא התעלם ויצא החוצה.״איליי״ היא ניגשה אליו מולי.
מרחיקה אותו ממני כאילו אני יצור בלתי מזוהה. ״בוא לא אכלת כלום ועכשיו רק חזרת מאימון״. אמרה בדאגה.
לא יכולתי שלא. הוא זיין גם אותה ? נעצתי בו מבט תוהה והוא גרר אותי יחד איתו לעבר השולחן.
״פשוט תשב״ מלמל וישב לצידי.
הוא הבין את מבטי וגרר את הצלחת שלי לעברו. ״אם אתה לא אוכל אז אני אוכל״ מלמל.נשענתי לאחור מביט בקנזי שנועצת מבטים בוחנים בינינו.
״כן קנזי, האחות הכי גרועה בעולם מה יש לך לומר ?״ שאלתי אותה משלב את ידיי.
איליי הרים את ראשו מהצלחת והביט בי.
״אוי ברנדון, איליי מגלה בקיומך במשך דקה שלמה. אז עלה לך האומץ ?״ שאלה מעלה חיוך על שפתיה.חייכתי משועשע. ״כאילו מתישהו שמתי עליך באמת. את לא שווה את הטרחה״ נפנפתי בידי.
״את יכולה להעיף את הפנים שלך ממני״ הצבעתי על פניי.
״הן עושות לי בחילה מול האוכל״ חייכתי קורץ ובתגובה היא האדימה.
״איליי ! תיתן לו לדבר אליי ככה ? ולפארל !״ צעקה בכעס. כאילו חסר עוד דרמה בקפיטריה במלא.
YOU ARE READING
ביום שתעז
Chick-Litאמה וברנדון חברים מאז שהם מכירים. הם תמיד יחד, הם שקטים ופחות מתערבבים. אבל חייהם השקטים משתנים לגמרי שהתאומים החתיכים של בית הספר מתעניינים בהם קצת יותר מידי. ברנדון לא ממש הבין שאיליי מנסה להתחיל אותו בלי סוף ואמה מרגישה שהיא בחלום שהתגשם שהבחו...