- Megint téged néz! Nem értem, hogy lehetsz ennyire szerencsés! Az egyetlen férfi aki elérhetetlen ezen az egyetemen, rád van kattanva - Peyton hangja zökkentett ki a bambulásból, ezért zavartan pillantottam a tölgyfa felé. Leírhatatlan amit abban a pillanatban éreztem, amikor találkozott a tekintetünk. Pontosan olyan érzés volt, amikor az egész testem életre kell és megállíthatatlan feszültség kerít hatalmába. A fekete hajú férfi lehunyt szemmel szívta be a cigarettát, majd a szemembe nézve, kifújta az orrán. Éreztem, hogy hevesebben kezd verni a szívem, hogy a pulzusom az egekbe szökik, ezért zavartan lesütöttem a szemem. Magam sem értettem, miért vált ki belőlem ilyen megmagyarázhatatlan reakciót. Valóban igaz, hogy Daxton Blake közel a leggyönyörűbb férfi az egyetemen. És mi teszi őt gyönyörűvé? Talán a homlokába lógo fekete haja, a mély, jeges tekintete vagy az arca, amit egy szobrász is megirigyelne. Ti is látjátok az arcán található apró borostás? Látjátok, hogy sűrű szempillái szinte vészjósló tekintettel ajándékozzák meg őt? Ti is azt gondoljátok, hogy jóképű, igaz? Csak vannak olyan esetek, amikor ez nem elég. Olyan ez, mint egy ajándék, amit nem neked szántak: tetszik neked, de tudod, hogy nem való hozzád, vagy valóban egy más ember tulajdona. Pontosan ezt éreztem Daxton Blake iránt. Mi ketten nem is lehetnénk különbözőek! Ő az ördög, én pedig az angyal. Ő állandóan cigizik, nem jár be az előadásokra és mindig van valamilyen gúnyos megjegyzése. Bár ezek mellett nehéz elfelejteni az érzést, amit a hangja és a közelsége vált ki belőlem. Egyszerűen ő egy vad, és veszélyes oroszlán, én pedig az őzgida. - És rájöttem arra, hogy honnan ismerem!
- Hogy mondod? - elkaptam a tekintetem, majd Peyton szemébe pillantottam. Ő csak felém mutatta a telefonját, amin egy videó ment. A videón két férfi harcol. A helyszín alapján eldöntöttem azt, hogy múlt hétvégén ez a metróalagútban történt. Csak egy pillanatra néztem oldalra, de hirtelen minden eszembe jutott. Daxton Blake egy illegális ketrecharcos! - Daxton a fehér nadrágos - ujjával egy fekete hajú férfira bökött, ezért közelebb hajoltam a telefonhoz. Pár másodperc is elég volt a történésekből, ezért elszakítottam tekintetem a telefontól. - Ő egy igazi rosszfiú! Szerintem maradj távol tőle - zárta le a telefonját. - És ezt most komolyan mondom - lesütötte szemét, majd fejével a fekete hajú férfi felé biccentett. - Veszélyes!
- Azt tervezem! - sóhajtottam feszülten. Az első előadás előtt úgy terveztem, hogy mégsem megyek a könyvtárba. Egy kicsit úgy éreztem, hogy Daxton jelenléte üldözőbe vett, ezért automatikusan az előadóterem felé igyekeztem. A terem üres volt, ezért megkönnyebbülten sóhajtottam fel. A szokásos helyemre leülve felkaptam a fejem, hiszen mozgást észleltem magam előtt. Nem tudtam, hogy ki ennyire szorgalmas, de a lábam a földbe gyökerezett, amikor Daxton helyet foglalt mellettem. Fél szemmel és lélegzetvisszafojtva figyeltem, hogy táskáját maga mellé teszi, majd az asztalra dob egy spirál füzetet. Megvan az érzés, amikor valaki elmegy mellettetek és megcsap a vonzó illata? Daxton Blake illata semmihez sem volt fogható: volt benne enyhe rossz fiú, és egy kis visszafogott elegancia. És nem tudtam eldönteni, hogy félelmet kelt bennem, vagy egyszerűen csak vonzódom hozzá, az eszem pedig tiltakozik ez ellen. Összerezzentem, amikor rezgett a telefonom. Láttam, hogy Daxton a képernyőre pillant, de szemtelen mosolyra húzza ajkát akkor, amikor leolvasta a hívó fél nevét. Vörös arccal fogadtam a hívást és kicsit oldalra hajoltam. - Szia anya! - suttogtam magam elé.
VOUS LISEZ
|Háborgó Szerelem|
Roman d'amourAz élet legszebb éveit az egyetem ajándékozza. De mi történik akkor, ha képbe kerül az ördög és betemeti magát a szívedbe? Daxton Blake maga az ördög. Aki csak ismeri, tudja, hogy bölcsebb döntés távolságot tartani tőle. Mert Daxton olyan, mint egy...