Ne kérdezzétek, hogy mi történt velem tegnap. A választ én magam sem tudnám megmondani. Egyszerűen csak eldurrant az agyam. Tudja, hogy halálosan szerelmes vagyok belé, látja a szememben és van képe azt mondani, hogy valamilyen bánat madárral fog együtt tanulni. Persze, hogy eldurrant az agyam. Felülkerekedett rajtam a védelmező ösztön és abban a percben mindent elkövettem volna, hogy tudja hol a helye. Jó! Igazából mindent elkövettem, hiszen erős orgazmust és gyönyört ajándékoztam neki. Mostantól ez a nő csak az enyém, és jogomban áll felrúgni azokat, akik hozzá érnek, vagy rá néznek. Kezdem ezzel a madárral és aztán megölöm az összes többit is. Most biztos azt mondjátok, hogy hülye vagyok, hiszen eddig távol akartam lenni tőle. Valóban így van, de kiszámíthatatlan vagyok. Nem tudom távol tartani magam tőle, miközben ő éli az édes kis életét a többi idétlen, punci zabáló csávó között. Féltékeny lettem? Igen! Megörültem? Talán igen, de nem érdekel. Inkább vagyok mellette és védem őt, ahelyett hogy nem vagyok mellette és a távolból bízok abban, hogy nem veszik el tőlem. Hát most már nem fogják, az biztos. Nem csak azért, mert nem engedem. Hanem azért, mert ő sem akar más pasi után nézni. - Te meg hova mész? - magamra húztam a bőrdzsekimet, a táskát a vállamra dobtam és a kijárat felé igyekeztem, miközben pocok az asztal mögött ülve leste minden mozdulatomat. Megvolt a reggeli edzés, megvolt a meditáció is, ezért úgy gondoltam, hogy Claire közelébe megyek, hogy....na tudjátok, hogy miért. Igen, félek, hogy elveszik tőlem! De ez természetes, nem?
- Az egyetemre - vállamon megrántottam a táskámat, majd tekintete láttán elmosolyodtam. - Azért, hogy tanuljak - oldalra pillantottam, de pocok összehúzta szemét, ezért tudtam, hogy átlát a szitán. Papírjait félre tette, előre hajolt, majd bólogatni kezdett.
- Claire miatt? - kérdésre egyértelmű volt a válasz, de ismertek. Soha nem mondom ki amit gondolok, soha nem mutatom az érzéseimet, és szeretek rejtélyes lenni. Bár pocok tudott mindent, mégis úgy gondoltam, hogy elmondom neki, ha majd akarom.
- Inkább csak rájöttem arra, hogy fontos a tanulás.
- Értem. Szóval Claire miatt - lábát vissza helyezte az asztalra, majd maga elé tette az újságot. Zsebre csúsztattam a kezem és a kijárat felé indultam. - Tegnap megdugtad? A kiscsaj olyan hangosan nyögött, hogy komolyan azt hittük, hogy ölöd - újság mögül felém pillantott, de én csak büszkén kihúztam magam.
- Az azért volt, mert jó vagyok - támaszkodtam neki a falnak. - És még az is hozzátett, hogy haragudtam rá - fontam össze a kezem. Pocok elnevette magát.
- Szóval megdugtad - jelentette ki.
- Nem - javítottam ki. - De ő már az enyém - ujjamra puszit nyomtam, majd az ég felé mutattam. - És mindenkit megölök, aki hozzá mer szólni, vagy rá mer nézni - kilöktem magam előtt az ajtót, és elmosolyodtam, hiszen pocok elnevette magát
BINABASA MO ANG
|Háborgó Szerelem|
RomanceAz élet legszebb éveit az egyetem ajándékozza. De mi történik akkor, ha képbe kerül az ördög és betemeti magát a szívedbe? Daxton Blake maga az ördög. Aki csak ismeri, tudja, hogy bölcsebb döntés távolságot tartani tőle. Mert Daxton olyan, mint egy...