Az edzőterem tényleg elég szépen ki lett pofozva. Nem szokásom fényezni magam, de belépve a terem ajtaján, elkapott egy furcsa érzés, ami egyenlő volt azzal, hogy "király vagyok". A falak bíbor színben pompáztak, illetve új fajta fekete-fehér poszterek és fényképek voltak a felületére szögelve. Felépülésem időszakában emlékszem, hogy volt egy-két villanykörte ami már nem égett, ezért azt is kicseréltem, ezért az edzőterem tényleg egy új külsejében nézett vissza rám. Valóban úgy nézett ki mint az amerikai filmekben: középen volt a küzdőtér, körülötte gépek és hatalmas tükrök foglaltak helyett. Viszont örültem annak, hogy a hely megtartotta retro kisugárzását és pocok személyiségét tükrözte. Amikor becsuktuk magunk mögött a grefitikkel ellátott vas ajtót, láttam, hogy csapatunk pár új emberrel bővült. Billy és Rony nem kavartak nagy vizet, hiszen ők ketten ott ültek a szokásos helyükön, és szexi csajokról szóló újságot nézegettek. Billy még mindig sport tréningben, és vállán törölközőben ült. Ezen nem lepődtem meg, hiszen őt így ismertem meg. Aztán ott volt Rony, aki valami miatt raszta lett. Erre inkább nem akartam rákérdezni, ezért a küzdőtér közepén ácsorgó emberek felé pillantottam. Az egyiket azonnal felismertem, hiszen közismert boksz edző és karate oktató. Bár nem tudom, hogy a boksz és a karate hogy kapcsolódik össze. A neve Enzo Roach. A teknikáját nem ismerem, de köztudott, hogy egyedül fejlesztette tökéletesre és alakított ki olyan ütéseket, illetve edzőterveket, amit csak ő tud megvalósítani. Nem zavart, hogy néger, bár soha nem jöttem ki velük. Mellette állt egy kopasz férfi, aki teljesen ismeretlen volt, ezért pocok felé pillantottam. Értette, hogy mi zavar, ezért hátra tett kezekkel mellém állt. - Salvador Gomez. Híres thai bokszos! A világrekord ranglista negyedik helyén van - miután elmagyarázta a kopasz felé pillantottam, majd lesütöttem a szemem.
- Miért néz ilyen gyilkos szemekkel? - suttogtam, hogy csak pocok hallja. Ő csak a vállát rántotta.
- Nem tudom. De lehet jobb, ha nem tudjuk meg - azonnal Billy és Rony felé sétáltunk, akik természetesen nagyon örültek nekem. Azonnal megöleltek, de nekem nem volt kedvem ölelkezni. Természetesen hiányoztak, de az ölelkezés inkább csajoknak való, nem igaz? Billy és Rony azonnal beavatott a részletekbe és elmesélték, hogy megkeresték nekem azt a két embert, akik biztos, hogy segíteni tudnak majd. Pocok szépen kiegészítette őket, hiszen hozzátette, hogy ez a két ember régóta figyeli a munkásságomat és az előre lépéseim. Szerintük van bennem valami, amitől nem véletlen félnek az oroszok. Talán én még nem tudom, de ez a boksz edző és ez a hiperaktív thai bokszos majd megmondja. - Azért vannak itt, hogy segítsenek neked - sugta, miközben a szorító felé sétáltunk. - Szabad kezet adtam nekik, ami azt jelenti, hogy úgy vezetik az edzést és a kiképzésed, ahogy ők azt jónak látják.
- Azt is megengedted, hogy szarrá verjenek? - átmásztam a kötelek alatt, majd kihúztam magam és vártam pocok válaszára. Ő azonnal lesütötte a szemét, és megemelte a kalapját. - Köszi. Örülök, hogy most az egyszer kegyelmezel nekem - a két ürge elé álltam, ők pedig végig néztek rajtam. A szemüket végig vitték a testem minden porcikáján: a bicepszeken, vállakon, combokon és háton is. Enzo, a bokszedző hátra helyezett kezekkel körbe sétált, szótlanul csak nézett és megfigyelt. - Ezt kezdem kurvára unni!
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Háborgó Szerelem|
RomanceAz élet legszebb éveit az egyetem ajándékozza. De mi történik akkor, ha képbe kerül az ördög és betemeti magát a szívedbe? Daxton Blake maga az ördög. Aki csak ismeri, tudja, hogy bölcsebb döntés távolságot tartani tőle. Mert Daxton olyan, mint egy...