9-chanbaek

1.1K 89 67
                                    

haneul yetimhanesinde çekimi yapılacak proje için detayları konuşmak üzere pk reklam ajansına giden baekhyun, toplantı odasına çıkmak için asansöre ilerledi. resepsiyondaki görevliden öğrendiği üzere dokuzuncu katın düğmesine bastıktan kısa bir süre sonra kata ulaştı.

"afedersiniz, toplantı odası ne tarafta acaba"

baekhyun'un sorusu ile ona dönen çalışan birkaç saniye baekhyun'a bakakaldı, ardından gözlerini kırpıştırarak tarif etti. baekhyun'un güzelliği büyülemişti adeta genç kızı.

baekhyun, toplantı odasının önüne geldiğinde chanyeol'u aramak üzereydi ki sesini duydu,
"baekhyun, çok üzgünüm karşılamaya gelemedim."

chanyeol, açıkçası baekhyun'u evden almak istemişti fakat baekhyun bunun abartı olduğunu düşündüğünden "en azından evden çıktığında haber verir misin, seni karşılamak istiyorum" demişti. fakat baekhyun, buna da razı gelmemişti. bir şirketin yöneticisini kapılarda bekletecek kadar önemli görmüyordu kendisini.

"son anda bir dosyayı incelemem gerekti, özür dilerim."
chanyeol, yine de yaptı açıklamasını. baekhyun, chanyeol'un ona verdiği değeri görsün istiyordu.

"işlerini halledebilmiş olmana sevindim."
baekhyun ışıltılı gülümsemesi ile yanıtladığında chanyeol toplantı salonunun kapısını açarak eli ile içeri buyur etti.

"resmi bir toplantı olmasına gerek olmadığını düşünüyorum. tüm şartların sekreterim tarafından not alınacak, toplantı sonrasında biz kahvelerimizi içerken şirket avukatlarının hazırlayacağı sözleşme tamamlanır, kontrol eder hoşuna gitmeyen yer olursa söylersin. ardından da yemeğe gideriz ve haftasonu çekimlere başlarız diye düşünüyorum."

"patron olan sensin, şartlarımız birbirini dengelediği sürece sorun yok. haftasonu için oldukça heyecanlıyım."

"seni böyle heyecanlandırmış olabilmek mutlu etti beni."

baekhyun gülümsediği esnada jongin ve chanyeol'un sekreteri içeri girdi.
jongin baekhyun ile tokalaşarak yerine oturduğunda, sekreter baekhyun'un ışıltısına kapılmamaya çalışarak hazırlanıyordu.

jongin,
"bizim ikizlerle seni gördükten sonra, bu proje bize geldiğinde aklımızda beliren tek isim sendin. kabul etmene çok sevindim"
oldukça içten kurduğu cümle ile mutluluğunu dile getirdiğinde baekhyun da ona gülümseyerek,
"size karşı önyargılı davranmakta ne çok hata yaptığımı anlamış oldum ben de." şeklinde dürüst bir yanıt verdi.

chanyeol ise, baekhyun'un onlara karşı gülümsemesini esirgemeden içten konuşmalarına şahit olabildiği için şanslı hissediyordu kendini. bazı basamakları atlatabildiklerine inanıyordu.

boğazını temizleyerek söze başladı,
"çekimler resmi olarak on eylülde başlayacak ve en geç yirmi dört eylülde tüm çekimler bitmiş olacak. neden bu kadar geniş zaman aralığı var?
çünkü yetimhane müdürü bay joo-heon üst üste çekimlerin çocukları olumsuz yönde etkileyebileceğine dair endişelerini dile getirdi. buna duyarsız kalamazdım. tarih senin için bir sorun teşkil ediyor mu baekhyun"

"hayır, elimde yaklaşık altı aylık birikmiş çekim olduğundan jtbc ile bir sorun yaşamayız."

"harika o zaman. çekimler elbette haneul'un kurallarına göre olacak. haftada bir gün sinema gecesi düzenleniyormuş çocuklar için, resim etkinlikleri, kitap okuma saatleri, oyun saatleri, etüt zamanları, ufak mesleki eğitimler gibi uzayıp giden bir programa sahipler. bunlardan sana uyan birkaç tanesi ile çekim yapacağız. daha önce söylediğim gibi, odak nokta sen olmayacaksın. tüm çekimler boyunca amaçladığım tek konu, çocukların hislerini ekrana yansıtabilmek."

traveler | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin