yılın son günleri gelip çattığında herkes yoğunluklarına gömülmüştü.
kyungsoo, okulun yıl sonu ve ay sonu evraklarını hazırlayıp öğrencilerine yılbaşı hediyeleri hazırlarken, jongin ve chanyeol anlaşmaları biten birkaç şirketin sözleşmelerini yenilemekle, birkaçının da yerine yeni firmalarla görüşmekle vakit geçiriyordu.
sehun ile junmyeon ise, yıl boyunca olduğu gibi yine dava dosyalarını inceleyip değerlendiriyordu.
baekhyun ise, çalıştığı kanalın kendi bünyesinde çıkarttığı dergi için seyahat önerileri yaptığı bir köşede yazmaya başlamıştı, bunun yanında gezi yazılarını paylaştığı bloğuna düzenli olarak yeni yazılar ekliyor ve fotoğraflar ile süslüyordu. videolarını da düzenleyip paylaşmayı ihmal etmiyordu.tüm bu koşturmalar içinde junmyeon ve sehun en rahat olan ikiliydi. birbirlerine vakit ayıramadıkları ve ofisleri birbirine yakın olduğu için, bir hafta sehun'da bir hafta junmyeon'da kalıyorlardı. gün içerisinde yaptıklarını birbirlerine anlatırken, iş konuşurken ya da izledikleri herhangi bir film hakkında yorum yaparken, kısacası her koşulda huzurlulardı ve tamamlanmış hissediyorlardı. iki kişilik dünyaları sağlam temeller üzerine kuruluyordu.
jongin ile kyungsoo da vakit buldukları her fırsatta görüşüp güzel anılar biriktiriyorlardı.
chanyeol de arada baekhyun'u evinde ziyaret ediyordu, ama artık bir şeyler yapmaları gerektiğini hissediyordu. baekhyun'a hakettiği tüm ilgi ve sevgiyi sonuna kadar vermeliydi.
chanyeol yoğun iş temposunda bir de düşünceleri ile boğuşurken annesi aradı;
"efendim anne""oğluşum napıyosun nasılsın"
"iyiyim annecim sen nasılsın"
"ben de iyiyim, oğluşum ben seni
baekhyun'un numarasını istemek
için rahatsız ettim. noel yaklaşıyor
baekhyun oğlumu da davet edeyim
diyorum.""anne, baekhyun'un bundan hoşlanıp
hoşlanmayacağını bilmiyorum.
bir sorsam ona göre numarasını versem?""aa sus bakayım, eşek sıpası seni.
sen nerden bileceksin doğru mu
yanlış mı. bana şu numarayı gönder
yoksa ben bulurum""tamam tamam, gönderiyorum.
umarım baekhyun bana kızmaz""kızmaz kızmaz sen hiiiç merak etme.
öpüyorum seni çok, görüşürüüz"chanyeol telefonu kapattığında annesine baekhyun'un numarasını gönderdi, fazla ısrar etmemesi konusunda not düşmeyi de ihmal etmedi. bu durum onu biraz germişti açıkçası, doğum günü partisinden sonra bir de noel kutlaması ile baekhyun'un ondan uzaklaşmasını istemiyordu.
young-mi chanyeol'un numarayı göndermesinin peşinden baekhyun'u aradığında baekhyun telefonunda görünen bilinmeyen numara ile kaşlarını çattı.
"efendim?"
"baekhyun, merhaba oğlum ben young-mi
chanyeol'un annesi"baekhyun duyduğu isimle heyecanlandı,
"ah, merhaba young-mi teyze, nasılsınız"
"iyiyim oğlum sen nasılsın,
çalışıyor muydun umarım rahatsız etmedim seni""yok yok rahatsız etmediniz.
iyiyim ben de teşekkür ederim""güzel oğlum, ben seni noel yemeğine
davet etmek için aramıştım. eğer
bir planın yoksa, bizimle olmak ister misin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
traveler | chanbaek
Fanfiction[TAMAMLANDI] instagram vloggerı baekhyun ve reklam şirketi yöneticisi chanyeol'un hikayesi 🌈 yan çiftler; hunho ve kaisoo