16-chanbaek

538 49 115
                                    

önceki bölümleri okumayı ve oy vermeyi unutmayın 💖🌺

medya; baekhyun'dan mesaj veya arama bekleyen chanyeol....
__________

baekhyun'un evinde misafir olmalarının ardından iki hafta geçmişti. bu süre içinde chanyeol ve baekhyun arasındaki maksimum yakınlaşma ise en son baekhyun'un evindeki sarılma olayıydı.
baekhyun chanyeol aramadan aramıyor, görüşmek istemediği sürece teklifte bulunmuyordu.
chanyeol bu duruma oldukça sıkılıyordu, üstüne o gün kulak misafiri olduğu konuşma da üstüne tuz biber oluyordu.
aslında hiçbir şey duymamıştı chanyeol, yalnızca kyungsoo'nun "peki bu durum seni bunaltıyor mu" sorusu gelmişti kulağına. ama chanyeol'un şüphe perileri onu yalnız bırakmıyordu.
kendi kendine kurmuştu,
"acaba ne anlattı, benden ne kadar sıkıldı da öyle sordu kyungsoo" diye düşünür olmuştu.

elindeki zarf açacağının ucu parmağını çizdiğinde dağıldı tüm düşünceleri.

parmağındaki kesik hızla kanarken eline rastgele bir peçete alarak sardı. çekmeceleri karıştırıp yara bandı aradığı esnada kapısı tıklatılınca çekmeceleri karıştırırken kim geldiğine bakmadı bile.

"chanyeol?"

chanyeol duyduğu sesle anında yerinde doğruldu. baekhyun gelmişti.
hızla ayağa kalkarak baekhyun'un yanına geldi,
"baekhyun... bu ne güzel sürpriz"

baekhyun bugün ufak bir toplantıları olduğunu söyleyecekti ki chanyeol'un parmağını fark edince elini tutarak kaldırdı,
"parmağına ne oldu"

"zarf açacağı ile kestim yanlışlıkla. yara bandı arıyordum ben de."

baekhyun, daha önce chanyeol'un bahsettiği yere doğru gitti. ikizler sevdiği için her yerde hayvan figürlü yara bantları bulundurduğunu anlatmıştı önceden. bulduğu yara bandı kutusunu alarak chanyeol'u yerine oturttu, peçeteyi açarak kesiğe baktığında yüzünü buruşturdu.
odanın köşesindeki dolaptan kesiği temizlemek için birkaç parça pamuk ve oksijenli su aldı. kesiğin etrafını temizledikten sonra dikkatle bandı yapıştırdı.

chanyeol, hâlâ baekhyun'un ofisinde olmasının şoku ile gülümserken baekhyun kaşlarını çattı,
"dikkatli ol bir dahakine"

chanyeol gülerek başını salladı,
"gerçekten gelmişsin"

baekhyun bir süre chanyeol'un yüzüne baktı,
"bugün toplantımız var chanyeol, tabii ki gelecektim"

chanyeol, hatırladığı detay ile oturuşunu düzeltti. içindeki tüm ümit kırıntıları da o esnada dağılıp yok olmuştu.

birlikte toplantı salonuna geçtiklerinde junmyeon da bu sefer onlarlaydı. sosyal sorumluluk projesi yürütücüleri de reklamı onaylayıp, baekhyun'un koşullarını kabul ettiğinde anlaşma hallolmuş oldu.
baekhyun eve gitmek için toparlanırken junmyeon chanyeol'e laf attı,
"bu sefer neden civciv oldun"

chanyeol yara bandına bakıp tebessüm etti,
"eh böyle daha sevimliyim"

baekhyun da kıkırdadı,
"parmağını öyle kanıyor görünce dikkat etmedim desene yoksa kurbağalı bandı özellikle seçerdim"

chanyeol şakadan somurttu,
"aşk olsun, hâlâ kurbağaya mı benziyorum yani"

junmyeon büyük bir kahkaha attı,
"benim kurbağalara karşı aşırı bir sevgim var. ah tekrar hatırladım, ben sevgilimi görmeye gideyim"

baekhyun merakla sordu junmyeon'a,
"yoksa sehun mu sebep oldu kurbağa sevmene hyung"

"evet, eminim biliyorsundur detayını. hadi ben kaçtım, sonra görüşürüz"

traveler | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin