BAŞLARIM 15 VOTE BEKLEMESİNE YA ATIYORUM BÖLÜM YETTİ YANİ TUTAMIYORUM ELİMDE
ALIN İŞTE SALDIM GİTTİ 🌈chanyeol, jongin'in isteği üzerine baekhyun'un profilini incelemeye başladığında, açıkçası jongin'in haksız çıkmasını ve bir daha bu konu hakkında konuşmamasını diliyordu. ilk bir saat istediği gibi ilerlemişti de işler.
fakat sonra, saat gecenin ileri saatlerine geldiğinde, bir detay gözüne çarptı.baekhyun'un bir paylaşımında o şehrin en tanındık yerinde suşi tabağını da kadraja eklemiş ve sonraki adresi japonya olmuş. ya da hot dog olan bir fotoğraftan sonra gittiği ülke amerika olmuş.
chanyeol bunu fark ettiğinde tüm gönderileri tekrar inceledi ve baekhyun'un zekasına hayran kaldı. bir insan, altı yüz küsür fotoğrafı bu titizlikle nasıl paylaşabilirdi. dahası, nasıl olur da yüzbinlerce takipçiden bir kişi bile bunu anlamaz ve baekhyun'u bulamazdı."hadi jongin saf, diğerleri neden uğraşmamış ki" diye düşünmeden edemedi chanyeol.
jongin'e baekhyun'un izini bulduğunu söylediğinde yaşadığı sevinci görmek ise chanyeol'u şaşırtmıştı. "neden bu kadar önemsiyorsun ki" diye sorduğunda jongin gözleri parlayarak yanıtladı kuzenini,
"chanyeol farkında mısın, henüz iki senedir bu işi yapan çocuk yüz binlerce kişiyi kendine hayran bıraktığı halde gizemini sürdürdü ve belli ki sürdürecek de."chanyeol'e bu durum garip gelmişti ama bir şey demedi. çünkü jongin ilk kez bir şeye böyle sıkı sıkıya bağlanmıştı.
tüm gece gizemi çözmek için uğraştığından yorgun düşen chanyeol uyumak için odasına geçtiğinde derin bir uykunun hayalini kuruyordu. yalnız işler planladığı gibi gitmedi çünkü baekhyun bir gönderi paylaşmıştı ve jongin avazı çıktığı kadar bağırıyordu.
yattığı yerden kalkmadan bağırdı chanyeol;
"neden bağırıyorsun jongin""baekhyun fotoğraf paylaşmış ama senin de görmen lazım bir dakika."
fotoğrafın linkini chanyeol'e gönderdiğinde chanyeol ilk birkaç saniye fotoğrafa baktı, ardından açıklamayı okuduğunda yorum yapmadan duramadı.
ne demekti ipucunu değiştirmek.
"boşu boşuna mı bunca saat çabaladım ben" diye söylenmekten kendini alamadı.bu olayı takip eden birkaç hafta baekhyun'un hesabı oldukça hareketsizdi. anlaşılan bir yerlere gitmiyordu ya da telekinezi yöntemi ile takipçilerinin onun ne yaptığını bulmasını istiyordu.
chanyeol bu olayın peşini bıraktığını düşünürken jongin kara kara baekhyun'u nasıl bulacağını düşünüyordu.
çok geçmeden telefonuna bildirim geldi, evet baekhyun'un tüm bildirimlerini aktif hale getirmişti.tr.bbaek: herkese selaaam✌🏻
uzun bir ara oldu değil mii 👀 yeni ipucu üzerinde oldukça dikkatli düşündüm ve karar verdiğim anda valizimi kaptığım gibi kendimi havaalanına attım. işte yine başlıyoruz ✈
eve dönmeden on-on iki ülkeye gitmeyi planladım bu seyahatimde, eh bu da sizin için bir ipucu olsun 🕵🏻♂️
bir sonraki gönderiye kadar sevgi ile kalın 🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
traveler | chanbaek
Hayran Kurgu[TAMAMLANDI] instagram vloggerı baekhyun ve reklam şirketi yöneticisi chanyeol'un hikayesi 🌈 yan çiftler; hunho ve kaisoo