29-baekhyun'un doğum günü

473 38 96
                                    

medyadaki shop'un gerçeğinden daha gerçekçi olması ㅜㅜ

__

baekhyun'un chanyeol'un yanında sarhoş olmasının; chanyeol'un baekhyun'un kollarında ağlamasının üzerinden günler geçmişti.

baekhyun, çenesini tutamayacağı kadar sarhoş olmamaya yemin edeli de.

ve yine yeniden, birbirlerinin kollarında, birbirlerini çokça öperek ve sonsuz sevgileri ile sararak iyileşmiş, yaralarını sarmışlardı.

başından beri kendi ilişkileri hakkında öğrendikleri en önemli detay buydu; birbirlerinde açtıkları her yarayı yine sevgileri ile sarıp sarmalamak.
böyle böyle tanımışlardı birbirlerini. böyle anlamışlardı bir ilişkiden ne beklediklerini.
ikisi de yaşadıkları yıllar boyunca göremedikleri taraflarını, eksik yanlarını, karanlık yönlerini birlikteyken keşfetmiş ve bunu düzeltmişlerdi.
kırgın değillerdi hiçbir şey için ya da kızgın.
kötü olan her şeyi geride, derin bir çukur içine gömülmüş vaziyette bırakmış; güzel ve anmaktan daima mutlu olacakları anılarını ise sırtlarına yüklenerek yollarına devam etmişlerdi.

neredeyse tanışalı bir sene olacaktı ve geriye dönüp baktıklarında çok yol katetmişlerdi.

şimdi, baekhyun ile birlikte yaşayacağı evin bitmiş inşaatına bakarken chanyeol, yaşadıkları gözünün önüne geliyordu.
fransa'da karşılaştıkları ilk günden, heaven yetimhanesinde yaptıkları çekime ve baekhyun'un anlattıklarına kadar, sevgili oldukları o günden kaza gününe kadar ve ilk seyahatlerinden bu güne kadarki son sevişmelerine kadar... her şey çok güzeldi chanyeol için. en kötü anları dahi, yaşamayı hayal edemeyeceği kadar güzel ve özeldi.

evin yapımının başından beri sürekli yanında olan babasına döndü,
"sence de çok güzel olmadı mı"

babası ortaya çıkan esere gülümseyerek baktı,
"bahçede koşturan çocukları ve kalabalık aile masalarını görebiliyorum şimdiden."

chanyeol'un de hayali buydu. baekhyun ile ikisinin yuvası olacak bu evde, kahkahaların ve sevinçlerin daim olduğu, hep sevdiklerini ağırladıkları ve baş başa oldukları her an aşk dolu vakitler geçirdikleri uzun yıllar...

derin bir nefes alarak gülümsedi, bu her ikisinin hayatı için de ilişkileri için de bir dönüm noktası, milat olacaktı.

_

baekhyun'un doğum günü için her şeyi hazırlamıştı chanyeol, yaptırdığı evin içi yapılı olmadığından, bahçesinde bir masa hazırlayacaktı. hava da oldukça güzeldi şanslarına.

eh mayıs ayı, baekhyun'un kiraz çiçeğinin tazeliği gibi olan güzelliğine uyum sağlıyordu neticede.

sehun, junmyeon, jongin ve kyungsoo da eşlik edecekti onlara. daha fazla kalabalık olmasını istemezdi baekhyun, chanyeol öyle düşünüyordu. zaten baekhyun'un mutlu olması için bu altılının daima birlikte olması yeterliydi.

son kontrollerinin ardından her şeyin tamam olduğunu görünce gülümseyerek ayrıldı evlerinden.

baekhyun'u aradı arabaya binince;

"sevgilim, kırk dakikaya oradayım. yemeğe yetişiyorum değil mi"

belirli bir akşam yemeği saatleri olmasa da, baekhyun'un düzenini bozmak istemiyordu.

"seni beklerim yemek için ama ofiste değil miydin neden kırk dakika"

chanyeol baekhyun'un karşısında olmamasına şükretti. karşılıklı olduklarında yalan söyleyemiyor her şeyi eline yüzüne bulaştırıyordu.

traveler | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin