baekhyun'un davetinden sonra chanyeol, junmyeon ve jongin ile konuşarak ortak bir gün ayarladı. ekimin son cuma günü, baekhyun'da olacaklardı ve bu da demek oluyordu ki, yalnızca bir gün sonra baekhyun'un evindeydiler.
junmyeon ve jongin oldukça heyecanlıydılar çünkü sevdiklerini daha çok tanıma fırsatı olacaktı. chanyeol ise hem heyecanlı hem gergindi. çünkü sevgilisi ev sahibiydi ve onun üzülebileceği tek bir saniyeye tahammülü yoktu.sehun ve kyungsoo'da ise işler tıpkı sevgililerinde olduğu gibi heyecandan ibaretti. baekhyun ise... asla üzgün hissetmiyordu fakat gergindi. çünkü ilk kez evine -chanyeol hariç- misafir geliyordu. sehun ve kyungsoo zaten misafir değildi.
chanyeol'e mesaj atarak neler hazırlayabileceği konusunda yardım istediğinde chanyeol yarım saatin içinde baekhyun'un yanında olmuştu."ne hazırlanacaksa birlikte hazırlayalım" demişti chanyeol ışıldayan gözlerine ulaşan gülümsemesi ile. bu baekhyun'u rahatlatmıştı doğrusu, yalnızca isimlerini bildiği insanları evinde ağırlayacaktı dolayısıyla iyi bir ev sahibi olmak istiyordu.
tüm hazırlık süreci boyunca baekhyun bir şeyi fark etti ;
baekhyun, chanyeol'un hakkında hiçbir şey bilmiyordu. bir aydır sevgili olduğu adamın en sevdiği yemeklerden birinin tonkatsu olduğunu az önce laf arasında öğrenmişti."chanyeol de böyle mi tanıdı beni, öğrendi sevdiklerimi" diye düşünürken birden elinin üzerinde hissettiği el ile kendine geldi.
chanyeol endişe ile yüzüne bakıyordu,
"baekhyun, sevgilim iyi misin? neredeyse parmağını kesecektin."baekhyun bir elini tutan chanyeol'un eline bir de elindeki bıçağa baktığında, neredeyse parmağını keseceğini o an fark etti.
"üzgünüm, dalmışım" demekle yetindi fakat tekrar düşünceler denizine daldı,
"chanyeol, pür dikkat yemek yaparken nasıl anlamıştı elimi kesmek üzere olduğumu"chanyeol üzgün bir surat ifadesiyle baekhyun'a baktı bir süre. onu böylesine düşündüren neydi merak ediyordu. fakat sormaya çekindi, zira anlatmak istemeyip geçiştirirse buna alınacağını hissediyordu. baekhyun'a gönül koymak istemediğinden durumu göz ardı etti ve işine devam etti.
baekhyun da dikkatini toparlayıp yaptığı işe geri döndüğünde nihayet birçok şey hazırdı.
chanyeol, baekhyun'un evindeki işi bittiğinde ceketini astığı yerden aldı. baekhyun hiçbir şey demeden yolcu ettiğinde, chanyeol'un içinde bir duygu karmaşası oldu.
bir yanı, kal desin diye bekliyordu. kal deseydi, ne kadar çok işi olduğunu önemsemeden kalırdı.
diğer yanı ise, işe onu uğurlayan kişinin baekhyun olduğu gerçeği ile bayram ediyordu. onun için yalnızca bu olayın güzelliği yeterdi.baekhyun chanyeol gittikten sonra alnına vurdu kendine olan öfkeyle,
"aptalsın byun baekhyun. koskoca şirket sahibi adam sana yardıma geliyor ama sen bir teşekkür edemeyecek kadar aptalsın."kapıyı tekrar açtığında chanyeol'un arabasının çoktan sokaktan çıkmak üzere olduğunu görünce omuzlarını düşürdü.
sonra, aklına gelen fikirle gülümsedi. ertesi gün vereceği davet için chanyeol'e özel yemek yapacaktı; tonkatsu.evi toparlayıp temizledikten sonra, gardrobunun üstünde olan kutuyu dikkatle alarak yere bıraktı. kendisi de yere oturarak kutunun kapağını açtı ve fotoğraflara baktı bir süre. ardından küçük video kasetleri kontrol etti çalışıyor mu diye.
tüm hazırlıkları bittiğinde, gezi yazılarına geri döndü. uzun bir çalışmanın ardından bir fotoğraf çekerek instagramda paylaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
traveler | chanbaek
Fanfiction[TAMAMLANDI] instagram vloggerı baekhyun ve reklam şirketi yöneticisi chanyeol'un hikayesi 🌈 yan çiftler; hunho ve kaisoo