Keyifli okumalar...
0537***:"Bedduan tuttu, rüyamda öldün. Şuan hıçkırarak ağlıyorum, gözyaşlarımdan telefonu görmesemde sana yazıyorum çünkü ne hâlde olduğumu gör istiyorum."
0537***:"Affet beni."
0537***:"Affet. Günden güne yok oluyorum. Rüyaların arasında kayboluyorum; vicdanım beni boğuyor, kafamdaki sesler sürekli o günü bağırıyor anlasana. Yok oluyorum, yok."
Fırat:"Sen zamanında beni yok ettin, hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak yok ettin beni. Şimdi sen ruhsal olarak yok oluyorsun ve ben sana hiçbir şey yapmıyorum; kendin ettin kendin buldun."
0537***:"Belki merak etmiyorsundur ama yinede söylemek istiyorum. Dinleyecek kimsem yok, cevap vermek zorunda da değilsin. Sadece bilmeni istiyorum."
0537***:"O gün senin öldüğünü sanmıştım. Hastaneye gidip gitmediğini bilmiyordum, daha birkaç saat geçmişti olayın ardından ve ben kendimi kötü hissetmiyordum ama içimde bir his vardı."
0537***:Dedim ya öldün sandım. Arkadaşlarına mesaj attım, aradım ama kimse açmadı telefonlarımı, kimse geri dönüş yapmadı. Bende seni bıraktığım yere gitmeye karar verdim. Gittiğimde sokağın başına kadar kendine yol yapmış kan gölü vardı."
0537***:"O an ne kadar korktuğumu bilemezsin. Arkadaşların cevap vermiyor, kimse bir şey demiyor, seni bıraktığım yer kan gölüne dönmüş, etrafta kimse yok. Kalbime bir şeylerin battığını ve nefes alamadığımı hissettim."
0537***:"Bunun ne kadar can yaktığını bilebilir misin?"
0537***:"Çok korktum, çok. Kalbim deli gibi atıyordu sanki ama kalbime bir şeyler de aynı anda batıyordu. Ellerim bile korkudan titrerken olduğum yere çöküp bağırarak ağladım ben."
0537***:"Bilmiyorsun, bunların hiçbirini bilmiyorsun. Belki hatalıyım. Haklısın seni orada bırakıp gitmemeliydim hatta seni oraya götürmemeliydim ama dediğin gibi korkak biriyim ben. Bencilim de, kendi canımı seçtim ben bile bile. O adamların bana zarar vermeyeceğini bile bile sattım seni. Korkağın ve bencilin tekiyim."
0537***:"Her neyse. Ben orada çökmüş durumda ağlarken sokağa biri girdi. Ağlamamı, kan gölünü falan her şeyi yok sayıp üstüme yürüdü. Adam, seni bıraktığım adamdı."
Fırat:"Bana neden bunları anlatıyorsun?"
Fırat:"Bana bunları anlatınca seni şıp diye affedeceğimi mi sanıyorsun?"
Fırat:"Geçmiş geçmişte kaldı, bana bunları anlatarak kendi içini döküyor olabilirsin ama bu benim kararımı zerre değiştirmeyecek. Böyle davranmaktan vazgeç."
Fırat:"Anlıyorum seni affetmemi istiyorsun ama senin yaptığın affedilecek bir şey değil. Haklıyım ve seni affetmeyeceğim."
0537***:"Hikâyenin devamını bilmek istemiyor musun yani? O adam sokağa girdikten sonra ne olduğunu merak etmiyorsun?
Fırat:"Etmiyorum."
Fırat:"İyi geceler..." (00:00)
*Görüldü*
🍃
🍃
🍃Çok ayıp Fırat merak etmiyorum falanlar, biz merak ediyoruz burada belki...
-Bölüm nasıldı?
-Her ikisinin davranışlarını nasıl buluyorsunuz?
Ve son olarak birkaç bölüm sonra 'o günü' öğreneceğiz.
Görüşmek üzere. Yorum yapıp bölümün nasıl olduğunu bildirmeyi ve oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Zincirleri
Teen FictionMilyonlarca insanın olduğu yerde, varlığımdan sadece birkaç insan haberdar olsa bile şuan, küçük bir sokakta, büyük bir şehirde, bir sürü ses ve gürültünün arasında, tek başımaydım. Sadece ben ve ölüm korkum vardı. Karanlık bana kollarını açarken ke...