G.Z 1

211 91 66
                                    

Keyifli okumalar...

0537***: "Yaptığım her şey için çok üzgünüm." (02:22)

0537***:"Her gece vicdanımla baş başa kalıp o şekilde uykuya dalmak ve o duygu ile uyanmak ne kadar yorucu bilemezsin."

0537***:"Eğer zamanı geri alsaydım kendim için kullanmazdım bu şansı, o gün için kullanırdım."

0537***:"Her gün tek başıma kaldığımda, duşta, uyumak için çabaladığımda, şarkı dinlerken bile o günü aklımdan çıkaramıyorum."  (02:23)

0537***:"Beni affetmeni istiyorum ama sadece lafta değil beni kalbinde affetmeni istiyorum."

0537***:"Bunun senin için çok zor olduğunu biliyorum, belki beni affetsen bile hâlâ vicdanım ile baş başa kalmaya ve yorulmaya devam edeceğim ama buna çok ihtiyacım var." (02:24)

0537***:"Çünkü artık geceleri uyumak isterken pişmanlık içinde ağlamak istemiyorum, uyandığımda yorgun olmak istemiyorum, her tek kaldığımda vicdanımın beni sıkıştırmasını istemiyorum, kabuslarım olmanı ve her gece kabuslarımda ölmeni izlemek istemiyorum."

0537***:"Yaptığım şeyleri geri alamam, alamıyorum da. Özür dilerim, özür dilerim."

0537***:"Beni affedebilir misin?" (02:25)

Fırat: "Seni affetmeyeceğim, ne bugün ne de bundan sonraki günler." (08:56)

0537***: "Kim olduğumu bile sormadın."

Fırat:"Sormama gerek mi var?"

0537***:"Evet?"

Fırat:"Kim olduğunu gayet iyi biliyorum çünkü kimse bana, her dakika kendi vicdanı ile baş başa kalacak kadar büyük ihanet etmedi."

Fırat:"Senden nefret ediyorum, o günü unutmak falan da istemediğini biliyorum. Ben senin ciğerini bilirim; beş para etmez satıcının tekisin sen."

Fırat:"Ne vicdanınla baş başa kalacak kadar, ne de ağlayacak kadar duygun bile yok senin. Sana ve seninle olan geçmişime acıyorum."

0537***:"Bu kadar ağır konuşmanı hak etmiyorum."

0537***:"Geçmişimiz her şeyden güzeldi, hayatım boyunca tek güzel olan anlarım onlardı. Keşke diyorum, keşke o günü yaşatacak şeyleri yapmasaydım ama beni anla, yapmak zorundaydım."

0537***:"Beni senin ve kendim hakkında seçim yapmak zorunda bıraktılar."

Fırat:"Ve sen kendini seçtin. Neden biliyor musun? Korkak ve bencil birisin. Sadece kendin varsın bu hayatta, kendinden başka düşündüğün biri yok, kendine tapıyorsun sen."

0537***:"Sende kendini seçerdin."

Fırat:"Ne yazık ki hayır, o zamanlarki ben kendimi seçmezdim, seni seçerdim. Neden biliyor musun? Çünkü biraz bile aklı olan kişi senin peşinde oldukları hâlde bana zarar vermeyeceğini bilirdi ama sen böyle düşünmedin. Benim peşimde olduklarını bildiğin hâlde kendi tatlı canını seçtin."

Fırat:"Eğer yaşadığını söylediğin şeyler gerçekse, umarım daha fazla baş başa kalırsın vicdanınla ve ben o zamanlar ne kadar ağladıysam sen iki katı ağlarsın. Umarım. Çünkü hak ediyorsun."

Fırat:"Şuan yaşadığı şeyleri hak eden bencil ve bir o kadar korkak birisin."

0537***:"Tamam, belki haklısın ama benim o günden sonra yaşadıklarımı bilemezsin."

*Görüldü*

                      
                               🍃
                               🍃

İlk bölüm, artık olaylara başlıyoruz. Birkaç soru sorup tahminleri alayım.

-Sizce geçmişte ne oldu?

-Ana karakterimiz onu affedecek mi dersiniz?

Okuyan herkese teşekkür ederim.

Geçmişin Zincirleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin