Part 4 - Ismét tanár

8.2K 111 1
                                    


Na igen, egy gond van ezzel a férfivel, hogy leolvas rólam mindent, és igazából, ezt vehetjük is a szoros kötelékünk alapjaként. Azonban erre a kérdésre már olyan vörösre váltott az arcom, hogy gondolatban még meg is paskoltam a vállam, amiért reggel még biztos ami biztos, pirosítót is feltettem, hogy „legyen egy kis színe arcomnak".

Nos, ha tudom, hogy Will visz ma reggel, nem hogy pirosítót nem teszek fel, de valamilyen fehérítő púdert is felteszek, hogy lehetőleg elnyomja ezt a természetes pirosságom, ami inkább egy vörös rákká változtat engem. Will persze, szokásához híven ezt az eredményt akarta elérni, mert szerinte „olyan aranyos" amikor így képes vagyok elpirulni, akár azon is, hogy kifújtam az orrom. Ez alkalommal is csak mosolyogva nézte, ahogy próbálok eltűnni, azt kívánva magamban, bárcsak, mint a filmekben, egyszer csak elrabolnának az ufók teleportálás segítségével, és a repülő csészealjukon kötnék ki, ahonnan elvisznek engem az univerzum legelrejtettebb zugába. Persze miután ez alkalommal sem teljesült a kívánságom, beletörődök abba, hogy ebből már úgysem húzom ki magamat, és inkább megpróbálom terelni a szót valamilyen másik témára.

-És, hogy hogy Mr.Will erre járt, talán maga is kedvet kapott az egyemeten tanulni? - kérdezem nevetve tőle, majd felém fordul mosolyogva, amitől megint elpirulok (igen, bármikor rám néz elpirulok, szóval mostantól ezt nem fogom külön kiemelni minden egyes alkalommal), majd megszólal:

-Hát ha nem is tanulni, de az egyetemre tartok én is.- felelte egy kissé titokzatos tekintettel.

Mi az , hogy ő is az egyetemre tart? Azt hittem, csak jófejségből, meg talán, de csak TALÁN azért, mert hiányoztam neki, ezért ajánlotta fel, hogy elvisz, és addig is tölthetünk újra együtt egy kis időt (én kis naív romantikus lélek még mindig hiszek az ilyenekben). De ha nem is tanulni jön ide, ami nyilvánvaló volt, akkor...

-Igen, jól sejted, állást kaptam az egyetemen. Bevallom, nagyon csábító volt a fizetés, de rá tett egy lapáttal, hogy ráadásul a te osztályodat kapnám elsőként, mint tesi tanár. Szóval felmondtam a gimiben, és elfogadtam az állást, amin az egyetemen ajánlottak. Remélem nem bánod a döntésemet. - szólt viccelődve, majd dobott felém egy kacsintást.

_________________________

Tudom, ez a rész rövidre sikerült, bocsi, de ígérem, be fognak indulni az események, és hosszabbak lesznek a részek.

Kompenzálásképp szeretném bemutatni az új történetemet, A főnök - Lángoktól felejtve címmel, amit nemrég kezdtem el publikálni. Ez is egy romantikus történet, de ez egyben kissé olyan bűnügyi jellegű is. Tehát nagy fordulatokkal és extrákkal, na meg persze emellett a szerelmi szál is fűtve lesz jócskán. Remélem ez is tetszeni fog annyira nektek, mint ez a történet. 😇😇

 😇😇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The teacher (18+)Where stories live. Discover now