Part 19 - Mr.Fischer

4.6K 93 0
                                    

Miután elmondták, ki melyik sátorban fog lakni a következő hétben, mindannyian elindultunk, hogy berendezkedjünk, kipakoljunk a bőröndeinkből.

Ezek a sátrak 2-3 személyesek voltak, de olyanok voltak, mint a kisházak. A sátor alja parkettával volt kirakva, és rendes ágyak voltak benne. Nagyon tágasnak tűnt belülről a sátor, amit mi kaptunk Nattal, de szerintem a többi sátor is hasonlóan nézhetett ki belülről. Miután Nattal eldöntöttük kő - papír - ollóval, kié melyik ágy lesz, gyorsan berendezkedtünk, és felavattuk a párnákat egy gyors párnacsatával.

-Ebből sose lehet kinőni - mondta Nat, miután eldobta utoljára a párnát hozzám.

-Ezt sosem lehet megunni - mondtam helyeslően.

Amint meghallottunk egy trombita hangot a kinti hangszórókban, Nattal felpattantunk, és kisiettünk, megnézni, mi miatt hívtak minket. Az intézmény vezetője, Mr.Fischer állt legelöl egy kis csöndet intve az izgatott tömegnek.

-Kedves Gólyák és tanárok, tanárnők! Köszöntelek benneteket ezen a csodás helyen, ahol elkezdődik a két hetes csapatépítő tábor. A célja ennek a kis kirándulásnak, hogy mindannyian megismerjük egymást, és egy jó kapcsolat alakuljon ki köztetek, diákok között, valamint a tanárokkal is megtaláljátok a közös hangot.

-Valaki már a kelleténél is jobb kapcsolatot ápol bizonyos tanárral. -mondta gúnyosan Chloé rám nézve.

Legszívesebben odamentem volna, és a hajánál fogva lógattam volna fel valamelyik sátor ajtajára díszként.

-Chloé, kérlek szépen, uralkodj magadon. Te is közelebbi kapcsolatot ápolsz velem, mint ahogy más diákok egy intézményvezetővel.

-De én a lányod vagyok, persze, hogy közelebbi kapcsolatom van veled!

-Hát akkor másnak miért ne lehetne? - szólt vissza Chloénak, fegyelmezve ezzel lányát.

- Elnézést kérek ezért a kisebb kellemetlenségért. Remélem, mindannyian jól fogjátok érezni itt magatokat, használjátok ki minden percet, és éljétek ki a fiatalságotokat, mert amikor visszamegyünk az egyetemre, nem lesz sok időtök erre. - mondta viccelődve Mr.Fischer, majd folytatta:

- De ebben a két hétben most megtiltom nektek, hogy az egyetemre gondoljatok. A napirendet ezennel ismertetném is most veletek: este nyolckor mindenki itt gyülekezzen, ugyanis éjszakai túrát tartunk az erdőben. 5 fős csoportokba lesztek beosztva, és minden csoport kap egy tanárt, aki szintén veletek fog majd tartani a túra során. A programot részletesen majd este itt fogom ismertetni veletek. Most menjetek, és készülődjetek, mert vacsora után már itt fogunk gyülekezni. Legyetek pontosak, és ne késsetek el! - fejezte be „beszédét" Mr.Fischer.

Mindannyian elindultunk a saját sátraink felé, amikor Mr.Fischer megállított engem.

The teacher (18+)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ