4. fejezet - Part 15

4.8K 98 4
                                    

4.fejezet

A második első nap


Eljött a gólyatábor első napja. Előző este alig tudtam a pakolásra koncentrálni, csak az járt az eszemben, ami Willel történt a kocsiban.... fel sem bírom fogni, hogy ez tényleg mind egy napon történt... mondjuk ilyet ne is kívánjunk az agyamtól.

Mindenesetre remélem bepakoltam mindent, mert jártam már úgy, hogy egy több napos utazásra például törölköző nélkül mentem, és amikor eszembe jutott, hogy az okos kis fejem kifelejtette a bőröndbe bepakolni a törölközőt, mindenféle megoldáson törtem a fejem, mondjuk ha az egyik pólómat feláldoznám erre a nemes célra. De végül a panzióban, ahol megszálltunk, szerencsére volt tiszta törölköző, szóval megmenekült a pólóm.

Mikor felkeltem reggel, alig vártam, hogy végre indulhassunk, gyorsan megreggeliztem, felvettem egy lila virágos lenge kis nyári ruhát, mert azért még nyárias idő van, szóval miért ne. Kisminkeltem magam a szokásos módon, plusz egy kis lila színű halvány szemhéj festéket felraktam, hogy passzoljon a ruhámhoz, felhúztam egy fehér sneakert, hogy kényelmes legyen a séta majd, aztán mentem is a buszmegállóhoz.

Will már ott várt engem a kocsi oldalának dőlve, és amint meglátott engem, már rohant is kivenni a kezemből a bőröndöt, hogy berakhassa a csomagtartóba. Mikor a kocsihoz értem, már be is pakolta a cuccaimat, és megállított, mielőtt kinyitottam volna a kocsi ajtaját.

-Mi a gond Will? - kérdeztem tőle meglepetten, mire ő elmosolyodott.

-Szeretem, ha tegezel, olyan jó hallani tőled azt, hogy Will- mondta nekem, majd folytatta tovább- De nem ezért állítottalak meg. Fordulj csak meg.

Nem értettem nagyon a dolgot, de szót fogadtam és megfordultam, mire ő eltűrte a hajam, és hirtelen annyit hallottam, hogy :
,,Akarlak Jenny" majd azt éreztem, mint álmomban, azt a forró lehelletet a fülemnél, a teste közelségét, és...

-Na, hogy tetszik? - zökkentett ki Will az álmodozásomból, amint összekapcsolta a nyakláncot a nyakamon.

Elővettem gyorsan a telefonomat, és bekapcsoltam a selfie kamerát, hogy megnézzem, hogy áll a nyaklánc.

-Will ez meseszép, de nem fogad...

-Ne kezd megint Jenny, nem adnék olyat, amit nem fogadhatnál el. Márpedig nemleges választ nem fogadok el, szóval nincs vita, a nyaklánc a tied. - mondta mosolyogva, majd megfogta a nyakláncon lévő kristálykövet, majd mosolygott egyet, és kinyitotta az ajtót nekem.

- Köszönöm Will ezt a gyönyörű ajándékot, nagyon imádom.- mondtam neki, még mielőtt beszálltam volna, majd adtam neki egy puszit, és beszálltam.

Tegnap este elhatároztam, hogy ha Will is ezt akarja, nem fogok újabb 4 évet várni, hogy elkezdhessünk valamit. Felnőtt vagyok én is, szóval simán belekezdhetek bármibe, és most már nem fog megakadályozni még Chloé sem ebben. Élvezni akarom az életet, szerelmesnek lenni és kapcsolatban lenni. Szóval úgy döntöttem, amikor csak esélyem és lehetőségem adódik valamire, nem vacillálok és megteszem.

The teacher (18+)Where stories live. Discover now