Part 17 - Nathalie

4.3K 93 0
                                    

Na, erre aztán köpni nyelni se bírtam. Igazából nem gondoltam volna, hogy a második napon ekkora galibába kerülök, mert most legszívesebben olyat tettem volna, amivel lehet így az autópályán életveszélybe sodortam volna magunkat.

Kezdett vészesen izzani a levegő köztünk, én már a szoknyám alját gyűrmöltem a combomon, hogy visszafogjam magam. Erre már Will is kezdett kissé ideges lenni, mert a sebességváltót úgy szorította, hogy azt hittem minden egyes váltásnál ki fogja szakítani a helyéről.

A hátralevő 25 kilométert zenehallgatással töltöttük ismét, amíg odaértünk, addig is szépen lehiggadtunk. Végre oda is értünk a táborhoz, ahol már szépen gyülekeztek a többiek is. Leparkoltunk a többi kocsi mellé, majd kivettük Willel a csomagjainkat, és csatlakoztunk a többiekhez.

A tömeg között megpillantottam Nathaliet. Először azt hittem, csak képzelődök, de ahogy észrevett engem, rohant is felém.

-Szia Nat, hát te hogy kerülsz ide? - kérdeztem tőle, miközben adtam neki egy hatalmas nagy ölelést.

-Hát tudod, végül átiratkoztam ide mégis. - mondta mosolyogva az örömtől.

-Ez komoly?? Mond, hogy ez nem álom, valaki csípjen meg!

Will erre megsímította a derekamat:

-Nem, nem álom, én segítettem neki átíratni őt, hogy minnél hamarabb legyen társaságod.

Örömömben a nyakába borultam:

-Köszönöm, köszönöm! - mondtam neki lelkesen az örömtől.

-Remélem, azért mert Nat itt van, nem fogsz hanyagolni engem. - mondta rám kacsintva Will.

-Ha akarnál, sem szabadulnál meg tőlem ilyen könnyen! - mondtam neki nevetve, majd végül elindultunk hárman a többiek felé, mikor Will még gyorsan visszarohant a kocsihoz valamiért.

Most, hogy Nattal ketten voltunk, Nat rögtön elkezdett kérdezősködni.

-Látom, azalatt az egy nap alatt elég sok minden történt, amíg nem voltam veled. - mondta Nat célozgatva arra, hogy végre bökjem már ki mi van köztem és Will közt hivatalosa.

Ugyanis Nat, az én egyetlen és legeslegjobb barátnőm 11.-ik osztálytól kezdve teljesen tisztában volt vele, én hogy érzek Will iránt, szóval az nem volt kérdés, az én részemről hogy áll a dolog, de az, hogy kettőnk közt hogy alakulnak a dolgok Willel, az már jobban érdekelte.

-Nos, hát valóban sok minden történt, de még nincs semmi konkrét, ha erre célzol. - mondtam neki szűkszavúan, mert amint beszélgettünk, közeledtek hozzánk Chloé és csatlósai.

The teacher (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora