Még szép, hogy többet akartam látni, és nem csak látni, hanem érezni. Válaszként az ajkaira tapadva a nadrágját megtalálva kicsatoltam az övét és a nadrág alá nyúltam. Erre Will hátrahajtotta a fejét egy nyögés kíséretében, mire én elkezdtem a kezemmel kényeztetni. Nem bírta sokáig Will, fél perc elteltével megszabadult a nadrágjától, és gondoskodott róla, hogy engem se melegítsen tovább a farmerem. Felkapott az ölébe, és miközben vadul csókolt, elvitt a hálószobájába, ahol letett az ágyra óvatosan.
- Biztos vagy benne Jen? - kérdezte Will már kissé zihálva a levegőhiánytól.
Igen, azt azért leszögezném, hogy még mindig szűz vagyok. Nem, nem tettem szüzességi fogadalmat, nem készülök apácának. De nem akartam olyannak odaadni az első alkalmamat, akihez nem húz a szívem. És mivel a szívem már több mint 4 éve Will birtokában van, nem kérdés az, hogy kivel akartam, hogy megtörténjen az első élményem.
- Igen, biztos vagyok benne. - feleltem Willnek, mire ő az éjjeli szekrényhez nyúlva kivett a fiókból egy óvszert.
- Ohh, szóval ez már csak így megy, kinyúlunk a fiókhoz óvszerért? Mond csak, gyakori látogatóid vannak, hogy így fel vagy készülve? - cukkoltam Willt, mire néhány rövid csók után válaszolt.
- Drágám, ez azóta be van ide készítve, mióta a 18.-ik születésnapodat megünnepeltük. - kacsintott rám Will, mire én teljesen elpirultam egészen a fülemig.
Will lassan az ajkaimról elszakadva elkezdett egyre lefelé haladni és már mindegy volt, a testem melyik pontjára hint el egy csókot, a testem minden egyes alkalommal összerándult, olyan érzékennyé vált. Miután elért a bugyimhoz, felnézett rám.
- Engedelmével hölgyem...- és ezzel már le is rántotta rólam a csipkés fekete fehérneműmet, ami ezzel a lendülettel el is szakadt.
- Ugye tudod, hogy nincs nálam másik? - kérdeztem tőle kissé mérgesen, mert az volt az egyik kedvenc darabom.
- Amíg nálam vagy, nem lesz bugyira szükséged. - mondta nevetve Will majd felhúzta az óvszert, és mielőtt még bármit csinált volna, felém hajolt.
- Szólj, ha bármi baj van, ha egy kicsikét is fáj, azonnal. - suttogta a fülembe Will, mire én válaszként bólintottam egyet. Ekkor szép lassan belém helyezte a mostanra már igencsak ágaskodó férfiasságát. Nem tagadom, az elején még kicsit fájt, de életem egyik legjobb fájdalma volt. Will úgy mozgott bennem, hogy minden létező helyet megtalált, amitől csillagokat láttam, annyira jó volt. Amikor kicsit lassított a tempón, én a csípőmet felé toltam, mire ő újra elkezdett gyorsabb tempót diktálni.
- Szeretlek Will- suttogtam a fülébe, amikor már majdnem a csúcson voltam.
- Én is szeretlek Jenny, mindennél jobban. - válaszolt Will, majd megcsókolt, és pár másodpercen belül mind a ketten elértük a csúcspontunkat.
Egymás karjaiban maradtunk, és adtunk még pár rövid csókot egymásnak, amíg teljesen lehiggadtunk. Egy kis szusszanás után felemelt a karjaiba Will, és elvitt a fürdőszobába, ahol együtt a kádban vizet eresztve magunkra pihentünk, és lefürdödtünk.
Rendjén éreztem a dolgokat. Olyan helyesnek éreztem azt, hogy Willel történt az első alkalmam, mindenemet odaadtam neki, és ő lehozta nekem a csillagos eget is. A világ legjobb érzése volt. Sosem tudnék ráunni Willre, sose tudnék eleget kapni belőle mert lehetetlenség betelni vele. Mármint most ezt az érzéseimre értem, fizikailag nagyon is be tudtam telni vele.
De komolyra fordítva a szót, Will az, aki számomra a nagy Ő. Minnél közelebb és közelebb kerülök hozzá, egyre biztosabb vagyok benne. Bennünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The teacher (18+)
Romance| BEFEJEZETT | "-Már megint milyen piszkos dolgon jár az agyad? Na igen, egy gond van ezzel a férfivel, hogy leolvas rólam mindent, és igazából, ezt vehetjük is a szoros kötelékünk alapjaként." Egy diák és egy tanár története, akiket újra összehozo...