Part 5 - Talán

6.9K 117 1
                                    


Először fel se fogtam amit mondott. Majd lassan eljutott az agyamig nagyjából minden elhangzott információ, és hirtelen nyomtam egy puszit az arcára a nagy lelkesedésben.

-Ez fantasztikus! Nagyon féltem tőle, hogy egy új, idegen környezetbe leszek, ahol szinte senkit sem ismerek majd, de végre lesz egy ismerős arc, ráadásul nem is akármilyen! - kacsintottam vissza rá, amitől mindketten elkezdtünk nevetni.
A nevetés után, azonban ő továbbra is nézett engem, miközben éppen a dugóban álltunk, ráadásul piros lámpát is kaptunk. Majd rájöttem, mit is csináltam az előbb. Megpusziltam az egyik volt, és leendő vagy jelenlegi tanáromat. De így belegondolva, nem is volt olyan nehéz, mármint sokszor meg akartam tenni, de hát gimiben nem volt erre lehetőség, jó, kivéve amikor átadtam a hivatalos osztályajándékot neki az osztály nevében, és utána pusziszkodtunk( bár be kell hogy valljam, hogy én már ettől is meghaltam).

De most megtettem, minden mondva csinált kifogás nélkül. Nem zavart sokáig a dolog, sokkal inkább örültem neki, ami mondjuk nem vall rám, mert ilyenkor képes vagyok hetekig ezen töprengeni, hogy jajj mit tettem, mi tévő legyek, most legszívesebben felakasztanám magamat és egyéb kusza gondolatok társaságában kuporognék az ágyamon, miközben magamat siratom, hogy hogy leszek képes ezek után a szemébe nézni.

De ez most egyaltalán nem kapott el ez az érzés, sőt olyan izgatott voltam, hogy gondolni se tudtam ilyenekre, egyre csak az újabb kérdések jöttek fel bennem.
Ő lesz ismét a tanárom? Talán végre most, hogy felnőtt vagyok, elkezdődhet valami új, valami olyasmi, amiről eddig csak álmodni mertem?
(és elhihetitek, sok mindenről álmodoztam már őt illetően, és az még a cenzúrálatlan világban is meghökkentene néhány embert...mondjuk már alapból a tény, hogy a tanáromról képzelgek ilyeneket, a kommunizmusban ragadt embereket kikergetné a világból.)

The teacher (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora