Part 34 - Zsarolás

3.5K 79 0
                                    

- Egy szavamba kerül és kirúgatlak téged...vagy a drágalátos tesi tanárunkat...hogy is hívják? Will Thompson? - nézett rám provokálva Nolan. - Bármelyik pillanatban tönkretehetem az egész hírnevét, megkeserítve ezzel az egész életét a karrierjével együtt...

- Ebből hagyd ki Willt, semmi köze ehhez az egészhez. - mondtam indulatosan Nolannak.

- Oh, dehogynem drágaságom, nagyon is sok köze van a dologhoz. Elvégre közel áll hozzád, már régóta ismer... és ez eléggé zavar engem, és Chloét is. Szóval ha nem szeretnéd megkeseríteni az életét Willnek, akkor szépen csendben maradsz, és azt csinálod, amit mondok. Először is ezt hajtsd le. - adta a kezembe a fém flaskát.

- Ez még is micsoda? - kérdeztem tőle remegő hangon.

- Ne kérdezz, csak idd meg, nem fogsz meghalni tőle.

Halálra voltam rémülve. Kiszámíthatatlan ez a srác, és az, hogy bármit megtehet Will karrierjével, ez rémített meg a legjobban. Meg tudta az érzékeny pontomat, és ezt ki is használta és tökéletesen zsarol vele. Fizikailag és átvitt értelemben sem tudok semmit se tenni ellene. Csőbe húzott.

- Ha nem iszod meg, akkor majd én letolom neked. - mondta felbőszülve Nolan, és megfogta a flaskát, kinyitotta, és a számba öntötte a tartalmát. Olyan erős pia volt ebben, hogy éreztem, ahogy a fejembe száll pár másodpercen belül. Elkezdtem sírni. Fogalmam se volt, mit fog velem csinálni Nolan, és a pia egyre jobban kiütött, amitől már kezdtem elgyengülni.

- Most már nem tudsz ellenkezni, és Will se fog rád találni, hogy kiszabadítson téged. - és ezzel a számhoz ért Nolan és lesmárolt.

Eközben Chloé elment Will irodájához, és bekopogtatott.

- Gyere. - szólt Will az irodájából.

- Szép napot Mr.Thompson, hogy tetszik lenni? - kérdezte Chloé, miközben belépett az irodába.

- Szervusz Chloé, köszönöm jól vagyok, miért kerestél?

- Itt sétáltam a folyosón, és egyszer csak találtam a földön egy lapot, megnéztem, és Jennifer Grey neve volt rajta, gondoltam behozom ide, hátha Mr.Thompson hamarabb találkozik vele, és oda tudja adni neki.

- Biztos össze fogok még futni vele, majd odaadom neki, hagyd itt nyugodtan. - mondta Will, miközben átvette a lapot, és megnézte, mi van rajta.

- Ah, Jenniferrel csak a baj van, nem elég, hogy a kórházi papírjait elhagyja, de még a fiúkkal is a bajt keresi...

-Még is miről beszélsz Chloé? -csattant fel kissé idegesen ennek hallatán Will.

- Hát nem hallotta még a pletykákat? Hogy Jennifer kavar Nolannel? Biztos most is együtt vannak valahol - nevetett Chloé. - Viszont ha most megbocsát nekem mennem kell, viszlát. - búcsúzott el Chloé.

Will végigolvasta a kórházi lapot, ami a reggeli vizsgálat eredményét írja le, és a diagnózist is egyben.

Eközben én már teljesen magamon kívül voltam. Semennyire se tudtam ellenkezni, bármennyire akartam, túlságosan kiütött az alkohol. Csak a könnyeim hullottak, miközben Nolan kihasználva a tehetetlenségemet elkezdte levenni a pulcsimat majd a pólómat, eközben végig vagy a számat vagy a nyakamat csókolgatva.

Hallottam, hogy egyszercsak a zsebemben megszólal a telefonom, mire Nolan kivette és azon nyomban ki is nyomta a hívást.

- Na már is hiányzol a lovagodnak, de most az enyém vagy, nem hagyom hogy bárki is megakadályozzon. - mondta Nolan, miközben letette a telefonomat a földre és ismét nekem támadott.


The teacher (18+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang