Part 35 - "Ne hagyj egyedül"

3.4K 89 0
                                    

Egy kattanást hallottam. Ebben a pillanatban kinyílt az ajtó, és a következő pillanatban egy ütés következtében Nolan a földre került.

- Istenem Jennifer, mit tett veled Nolan? - fogta meg két ismerős kéz az arcomat. Tudtam, hogy Will volt az, még ilyen állapotban is bárhol felismerném a hangját, és a kezeit. Teljesen kikészültem, remegtem még mindig a félelemtől, és csak sírni tudtam.

- Jól van nyugodj meg Jen, nincs semmi baj, már a rendőrség elvitte Nolant, biztonságban vagy. - próbált nyugtatni Will, de a sírástól megint beszúrt a fejem, és elájultam.

Amikor magamhoz tértem, rögtön felriadtam.

- Nyugi Jenny, minden rendben van, nincs mitől félned. - ölelt át Will.
Infúzióra voltam kötve, de nem a kórházban voltunk, hanem...

- Igen, az én lakásomon vagyunk. Jobbnak láttuk az orvossal, ha nyugodt környezetben vagy ellátva a történtek után. - csuklott el Will hangja a mondat végére. Ekkor rátettem a kezére a kezemet.

- Will, köszönöm, hogy időben megérkeztél, ha nem találsz rám... - itt bevillantak a képek arról, amit Nolan csinált velem, és egyre nehezebben kezdtem levegőt kapni.

- Jenny, figyelj rám, vegyél mély levegőt és fújd ki szép lassan. Gyerünk csináld velem. - követtem Will utasításait, és hamar túl estem ezen a pánikrohamon.

- Most ne is gondolj arra mi történt, muszáj még pihenned, várj hozok neked egy pohár vizet. - indult el Will de megfogtam a kezét.

- Ne hagyj egyedül Will, maradj itt kérlek. - mondtam neki remegve. Nem bírtam a gondolatát se elviselni annak, hogy egyedül maradjak még egyszer bárhol is. Will erre rögtön odajött mellém az ágyra, és a karjaiba fogott engem. Szép lassan elmúlt a remegésem, és kezdtem megnyugodni. Will csak csendben simogatta a hajamat, amíg el nem álmosodtam. Mielőtt elaludtam volna teljesen, nyomott egy puszit a buksimra.

- Sajnálom, hogy nem tudtalak megvédeni. - suttogta Will és könnycseppek hullottak az arcomra, miközben szorosabban magához ölelt.

The teacher (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin