Part 9 - A fenyegetés

4.7K 86 0
                                    

Na, ha akarhattam volna se tudtam volna jobban kezdeni az első napomat.

-Tessék? - kérdezett vissza most már lassan üvöltve Chloé.
Jézusom, ezt hangosan mondtam? De időm se volt arra, hogy a szégyentől és egyúttal a dühtől egyre jobban elöntsön valami érzelemkavalkád, Chloé odahajolt hozzám és azt súgta a fülembe:

-Jól jegyezd meg, bármelyikünk is meglát téged a közelébe, csak egy csettintésembe kerül, és soha többet nem találod itt viszont magad. Megértetted?

Őszintén, máskor simán visszaszólnék valami ezerszer durvábbat, de ebben az esetben csak bólogattam, és ahogy utat engedtek, már futottam is vissza a csoporthoz az épület körüljárásában. Amiért nem szóltam vissza, annak az oka egyrészt az volt, hogy mégis csak ez az első nap, nem szeretnék rossz benyomást kelteni, másrészt pedig az intézményvezető lányáról beszélünk.

Tudjátok, az ilyen elit pláza cicákkal nem érdemes nagyon hajba kapni, mert az apuci kicsi lánya félék mindent hajlandóak bevetni, hogy elérjék a céljukat, tök mindegy hogy ez most pénzbe kerül vagy zsarolásba. Megszerzik amit akarnak. Persze az, hogy most nem szóltam vissza, nem azt jelenti, hogy szabad utat adtam neki, és lemondtam mindenről, és tényleg úgy fogok tenni, ahogy „parancsolta", de lehet most egy ideig távol kellene tartanom magam tényleg Willtől. Lehet így jobb is lesz, amíg beilleszkedünk mind a ketten...

The teacher (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora