•°•altıncı bölüm: ilkokul•°•

335 27 71
                                    

Beğenin ve
yorum yapın lütfen (◍•ᴗ•◍)🗡️

_________________________________________

~2 yıl sonra 6 yaşında~

"Anne! Çorabımı bulamıyorum?" Odamdan diğer odaya bağırdım. Bugün ilkokula başlıyordum. Ve bilin bakayım ne oldu? annem bir aylık hamile.

"Nereye koyduysan oradadır (ad)!" Annem de bana oturma odasından bağırdı.

"Ama yok... A buldum. Hehehe~" koşarak odamdan cıktım ve anneme sarıldım.

"(Ad) dikkat et annen hamile!" Babam bana kızdı.

"Biliyorum baba." Gözlerimi devirdim ve annemeden ayrıldım. Annem kıkırdayıp saçımı karıştırdı.

"Hadi hazırsan okula gidiyoruz küçük hanım. Ve okuldan gelince de hazırlan Todoroki-san bizi süper kahramanların oldacağı bir partiye davet etti." Babam bana bakarak dedi. Sonra annemin yanağını öptü -ben de babamı görmezden gelerek anneme bir daha sarıldım- ve babamla evden çıktık.

"(Ad)-chan! Beni bekleyin!" Hitoshi arkamızdan bağırdı. Babamla durup onu bekledik.

"Hitoshi düşeceksin yavaş ol!" Mihoko-san arkadan tedirgin bir şekilde bağırdı.

"Bir şey olmaz anne!" Hitoshi bunu dedikten sonra tökezledi ama düşmedi.

"İyi misin Hitoshi-kun?"

"İyiyim (ad)-chan." Hitoshi bana gülümsedi ve hep birlikte arabaya bindik.

"Sınıfın hangisi Hitoshi-kun?" Elimi çeneme getirip sordum.

"1/D sen?" Hitoshi onunla aynı sınıftayımdır diye umutlandı.

"Yaa ama ben 1/C'deyim..." Hitoshi'yle aynı sınıfta olmadığıma üzüldüm. Onun da suratı asıldı. Sonra ben onu mutlu edebilmek için elini sıktım. "Bir şey olmaz Hitoshi-kun. Ne de olsa birlikte süper kahraman olucaz!" Ona gülümsedim, o da benim elimi sıktı ve hafifçe gülümsedi.

"Hadi çocuklar geldik." Arabadan inince babam Hitoshi'ye kaşlarını çattı ve benim duymadığım bir şey dedi. Sonra bana döndü ve gülümsedi. "İyi dersler tatlım. Sana da mor kafa..." Babam son dediği şeyi kısık söyledi ama ben duymuştum. Yüzünden Hitoshi'nin de duyduğu belliydi.

Sonra babam arabaya binip gitti ben de Hitoshi'yle içeri girdim.

"Baban beni sevmiyor galiba." Hitoshi üzgün ve bana baktı.

"Hayır Hitoshi-kun böyle düşünme. Ben de farkettim babama bişey oldu ama seninle alakalı olduğunu düşünmüyorum." Ben sınıfımın önüne gelince durdum ve Hitoshi'nin yanağından öpüp el salladım. Hitoshi kızardı ve bana el salladı.

İçeri girdiğimde ilk dikkatimi çeken çok bağırarak gülen bir çocuktu. Herkesle arkadaş olmaya çalışıyor ama diğerleri ondan kaçıyordu. O çocuğa üzüldüm ve yanına oturdum. Yanına oturunca gözleri parladı ve gülümseyip bana elini uzattı.

"Merhaba güzel kız, ben Yoarashi Inasa! Senin gibi biri yanıma oturduğu için teşekkür ederim lütfen bana Inasa de."

Gülümsedim ve elini sıktım. " Tanıştığımıza memnun oldum ben İtadori (ad), Yoarashi-kun ama direk ismini söylersem sana haksızlık etmiş olurum."

Inasa bir kahkaha attı ve bana kafasını salladı. "Öyle düşünme lütfen, bana ilk adımla seslen. Bu saygıyı hak etmiyorum."

"Kendine haksızlık etme Yoarashi-kun! Ama o kadar çok istiyorsan sen de bana ismimle seslen."

Inasa yine bir kahkaha attı ama bu sefer gözünden yaş aktı. Onu çaktırmadan sildi ve bana kocaman bir gülümseme verdi. "Çok teşekkür ederim (ad)-chan sen benim ilk ve tek arkadaşımsın!" Ona gülümsedim. Sonra hoca geldi ve derse girdik.

~zaman atlama

Ders bittikten sonra Inasa'yla dışarı çıktık. Babamı ve Hitoshi'yi görünce onlara gülümsedim. Babam ve Hitoshi de bana gülümsedi.

"Sonra görüşürüz Inasa-kun!" Ona el salladım, o da bana el salladı ve arabaya bindik.

"Yine mi bir erkek arkadaş edindin (ad)..." Babam sıkıntıyla iç çekti.

"Evet baba Inasa-kun çok bağırsa da çok iyi bir insan." Hitoshi bana kıskanç bakışlar attı ve benim elimi onun elinin içine aldı.

"Ben senin en iyi arkadaşınım di mi?" Hitoshi kaşlarını çattı ve bana baktı.

Küçük bir kahkaha attım ve ona kafamı salladım. "Tabiki Hitoshi-kun! Sen benim en iyi arkadaşımsın." Bunu dedikten sonra Hitoshi biraz rahatladı ama elimi bırakmadı. Tabi babam öksürünce bırakmak zorunda kaldı.

Eve geldiğimizde arabadan indim Hitoshi'ye veda edip eve koştum. Bugün ailecek süper kahramanların olduğu partiye gidicektik...

_________________________________________

~~
Babam: yine bir erkek arkadaşı oldu. Biri yetmiyordu sanki.

Annem: öyle deme tatlım büyüyünce kız arkadaşları da olur. -tedirgin bakışlar-
~~

Biraz gecikti kusura bakmayın.

Inasa'yı çok seviyorum ya ❤️

Nasıl olmuş?

Görüşürüz <3

Sizi seviyorum ❤️✨

•°•My Hero Academia × Sukuna (kadın) okuyucu•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin