Кортни
5 години по-рано
Как ще реагирате ако видите най - добрият си приятел целият в кръв , човека който сте обичали най - много на този свят да е прободен с нож и висящ с въже на врата пред дома ти , само защото баща му не си е изплатил дрогата , която е взел?
Да знаех.
Занех с какви хора е замесен и какво е семейството му. Той не беше виновен , цялата вина бе на баща му. Човекът който трябва да е 2 метра под земята, не е той, а Доминик(бащата на Лукас) , на когото никога не му е пукало за нищо друго освен бизнеса му....
МАМКА МУ
Дори не се появи на погребението на собственият си син..
Наши дни
Изминаха 5 години.
5 шибани години в които видях Лукас в ковчег. Години в сълзи. Всеки ден съм на гроба му и разказвам как е минал денят ми....
Както преди да почине...Седя на тревата и му се извинявам... Не знам как вече не му е писнало да чува тези извинения в порядъка на 5 години...
ТА ТОЙ Е МЪРТЪВ!!
Я се осъзнай малко , Кортни Бийлс... Извинявам му се за това , че нямаше как да го измъкна по някакъв начин , но така е по - добре , защото той щеше да наследи това.....
Ръцете му щяха да са целите в чуждата кръв , щеше да живее с мръсно изкарани пари....ПО ДЯВОЛИТЕ....
Той не е такъв. Той не беше такъв. Беше по - добрата версия на двама ни. Но така е по - добре... Поне се спаси от този жесток свят. Извинявам му се , че през следващите дни няма да го посещавам , защото отивам в Мексико. Ставам и прегръщам плачейки гробната му плоча (звучи странно , но го правя от деня в който идвам тук и по този начин все едно прегръщам него).
Хей , хей☺️Това е първата ми книга и се надявам тази глава да ви е харесала❤️Ще гледам да качвам всеки ден , но може и някои дни да пропускам.Ще създам група в Instagram , така че ако искате може да си оставите профилите долу☺️❤️
Хубав/а ден/вечер(кой когато чете това🤣🤣)
YOU ARE READING
Love is more than sex
RomanceТя знае какво е семейството на най - добрият ѝ приятел.Той знае за нея.Дали нещата ще са толкова цветни колкото изглежда всичко? Веднъж някой беше казал , че любовта се появява в най - малко очакваният момент.....Е може би беше прав или пък не..