3

70 5 0
                                    

След като се настанявам в хотела решавам , че ще легна да поспя малко и след това да изляза на вечерна разходка.

                         3 часа по - късно

След като се наспах облякох едни къси панталони заедно с черен потник и излязох да се разходя.
Докато се разхождах случайно се блъснах в един човек , но след това се чу нещо , което най малко очаквах.... Човека беше прострелян...Всъщност аз не се блъснах в него а той скочи и пое куршума..., но въпроса е защо?

След като се обадих на 911 чаках и се качих в линейката.Та този напълно непознат човек спаси живота ми.
Докато пътувахме в линейката телефона , който беше изпаднал от джоба му и аз държах, започна да звъни.Вдигнах.Първото което чух беше глас.Красив , но и ядосан глас.
-ПО ДЯВОЛИТЕ, ДАН ВДИГНИ СИ ШИБАНИЯТ ТЕЛЕФОН ОТ 15 МИНУТИ ТИ ЗВЪНЯ!!!
-Извинете , но не е Дан...аз се казвам Кортни Бийлс , но тъй като го простреляха пътуваме към болницата...
-Моля??Коя болница?-красивият глас вече звучеше разтревожено.
Казах болницата към която пътуваме , след което се чу едно приглушено "Благодаря" и телефонната връзка приключи.

                   40 минути по-късно

Вече от 30 минути сме в болницата , а аз седя пред операционната и чакам новини за този непознат , на който мисля , че името му е Дан.Хубаво име.ПО ДЯВОЛИТЕ, БИЙЛС СРЕДОТОЧИ СЕ!!НЕ МУ Е ВРЕМЕТО СЕГА!!
След малко видях едно момиче заедно с двама по - възрастни хора , като то тичаше и питаше всеки доктор за някакво момче - доколкото разбрах брат ѝ Даниеле...Дали може това да е името му??Момичето дойде и до мен..
-Хейй ти ли си момичето с което говорих по телефона?-попитах.
-А Вие сте?
-Ол да , извинете Кортни Бийлс , приятно ми е!
-Приятно ми е!Исабела.Извинявам се , че реагирах така остро...
-Няма проблем Исабела.
-Само Иса ако може.
-Разбира се!
-Някакви новини за брат ми?
-Не.Седя от 30 минути , но няма нищо..Само влизат и излизат някакви доктори...Та даже не знам какво се случи..всичко стана толкова бързо..
-Разбирам..важното е , че си добре!
-Да , но той не е!-продумах вече плачейки.
-Брат ми е силен.Познавам го.Ще се оправи.
-Сега си отиди в къщи , а утре ела ако искаш.-каза ми усмихнато една дама...
-Ако нямате против желая да остана...Все пак сина Ви ми спаси живота..Син ли ви е??Извинете...Просто много си приличате с Иса , а-
Жената ме прекъсна:
-Няма проблем , Кортни.Да , син ми е.Между другото аз съм  Елинор , а това е Алехандро.
-Приятно ми е.-продумах и всички седнаха на столовете в пълна тишина , освен бащата на Дан , който не спря да обикаля напред-назад говорейки с различни хора по телефона...

Хей , хей☺️ Това е 3 глава.Какво смятате , че ще се случи нататък?Толкова много се радвам , че има хора които подкрепят тази книга.БЛАГОДАРЯ ВИ❤️❤️Най - вече на момичетата от групата (вие си знаете😉💋). Обичам ви и до утре❤️
Това е плейлиста , който създадох за книгата.

Това са песните, докато пишех книгата и някои от тях, които ми напомнят за нея (има песни, които ще видите в главите)😉💋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Това са песните, докато пишех книгата и някои от тях, които ми напомнят за нея (има песни, които ще видите в главите)😉💋

Love is more than sexWhere stories live. Discover now