6

57 4 2
                                    

                                    Кортни

След няколко дни изписаха Дан от болницата. Реших, че искам да го наблюдавам, докато си тръгна. Щях да спя в хотела и всяка сутрин да ходя в къщата им.

Иса и майка им предложи да отида да спя в тяхната къща, но аз отказах. След много спор в крайна сметка ще остана в тях, защото бога ми с тези хора не може да се спори.

                         2 часа по-късно

След едно мъчително прибиране на всички дрехи в един куфар(все пак си купих нещо ново) вкрайна сметка съм готова.
Отидох до рецепция и оставих нещата от стаята.
Когато излязох се бях загледала в телефона, за да мога да набера Иса да ми изпрати адреса и след това да звънна на таксиметровата фирма и да отида.
-Кортни Бийлс? -попитах ме някакъв мъж в черен костюм, застанал до един черен джип.
-Да! -отговорих.
-Ще Ви откарам до дома на семейство Де Лука!
Тъй като не вярвам много на непознати хора го попитах как да съм сигурна.
Той вдигна едната си вежда нагоре и след това изкара телефон от джоба си.
Високоговорител:
-Кажи Фелипе! -Дан.
-Шефе дамата не вярва , че ще я откарам до дома Ви!
Отворих устата си , но след като чух гласа на Дан реших да си замълча.
-Вярвам ти.. -продумах.
-Добре, до след малко , шефе - и затвори телефона.

Качих се в колата и след около 20 минути се озовах пред не просто къща, а имение.

Слязох от колата , като последвах охраната или шофьорът (нямам идея дори какъв е, но е важно, че ще видя семейството) до вратата на имението. Влязох и веднага затвори вратата зад мен , като ме остави да се чудя накъде да отида.

Здравейте , сладури❤️☺️Как сте днес?Нямам търпение да видите какво става нататък , защото тепърва ще става интересно.Прекрасен ден и до утре❤️‍🔥

Love is more than sexWhere stories live. Discover now