Дан
*видеото на телефона*
-Кажи Здрасти на скъпият ти Дан, Кортни.
-Коя си ти и къде съм по дяволите? Кортни
-Добремм разбрахме, че си любопитна....., а сега към въпроса как да си я върнете.... Донесете 1 милион до 3 часа иначе бай, бай Кортни. Това не беше молба Де Лука! -смях.
-Препоръчвам Ви да сте внимателни, все пак ви наблюдават и подслушват.-отново смях и след това клипа прекъсва.*край на видеото*
-Това да не би-
-Да Ис тя беше -довърших мисълта на сестра си още преди да се е доизказала.
-По дяволите какво ще правим?Това са много пари.
-Знам, но не искаш новата ти приятелка да остане без глава нали? -сестра ми поклати глава в отрицание, като ѝ предложих да се качим в офиса на баща ни, тъй като той се беше качил горе.
В офиса
-Татко, имаме проблем. -казах още с влизането през вратата.
-Какво стана пак? -попита отекчено. -Или пак трябва да свърша нещо вместо вас защото вие не сте се справили (на езикът на баща ни това никога не беше въпрос). -Колкото и да е бил строг с нас не може да се отрече, че е добър баща.
В момента, в който показах видеото на баща ми той меко казано побесня. Дали заради сумата, времето с което разполагаме, безотговорността на шофьора или заради това, че са отвекли Кортни. Или може би побесня заради появата ѝ.
Сега действахме всички заедно само, за да можем да спасим момичето, което преди няколко дни щеше може би да е мъртво. Сестра ми може би беше най-добрата хакерка в целият мафиотски свят и не веднъж са я карали да предаде семейството. Както и да е. Сега това няма значение. Хората ни се погрижиха за всички хора, и подслушващи и наблюдаващи устройства, така че единственото оставащо беше да спасим Кортни.
Veliana K.
YOU ARE READING
Love is more than sex
RomanceТя знае какво е семейството на най - добрият ѝ приятел.Той знае за нея.Дали нещата ще са толкова цветни колкото изглежда всичко? Веднъж някой беше казал , че любовта се появява в най - малко очакваният момент.....Е може би беше прав или пък не..