12

34 3 4
                                    

                                   Kортни

Преди да изляза казах на Елинор, че ще си извикам такси, но тя извика един от шофьорите и му каза да ме закара където искам. Благодарих ѝ и последвах шофьора до колата. Бях решила, че ще се разходя малко в мола и след това ще отида да се разходя по плажа.

След мола тръгнах пеша към плажа, тъй като беше на около 20 минути пеша от мола, а въпреки, че прекарах близо 3 часа там нямах против да повървя още малко.

Когато стигнах до плажа съблякох якето си и оставих торбите до себе си, като след това се настаних на пясъка. Вече слънцето беше започнало да залязва, за това просто седях и се любувах на гледката.

По едно време усетих напоен парцал да запушва устата и носа ми, като от там насетне всичко ми е петно.

                      След няколко часа

Събуждам се с болки в китките и след може би 2 минути осъзнавам, че съм вързана за стол и колкото повече се мърдам, толкова повече ги разранявам.

Не мога да определя колко време съм била в безсъзнание и дали е ден или нощ. След малко се чува толкова дразнещо скърцащ звук все едно се отваря много стара желязна врата. Всъщност точно това е... врата.

През нея влиза някой с доста добра фигура. По силуета мога да съдя, че човекът, който се приближава към мен, е жена.

-Да видим как ще реагира Дан когато разбере?

-Какво по дяволите - ...




Veliana K.

Love is more than sexWhere stories live. Discover now