2

79 6 0
                                    

                    30 минути по-късно

Връщам се вкъщи и влизам в стаята си. Полета до Мексико е утре сутринта в 6, а аз още не съм си оправила багажа.
Както винаги ще правя всичко в последния момент. Засмивам се на себе си докато отварям куфара си върху леглото.

Отварям широко вратите на гардероба и се заглеждам в дрехите там. С какво ходят облечени хората в Мексико? Нямам абсолютно никаква представа, но знам че там е топло. Точно заради това си взимам няколко чифта къси панталонки, както и две тънки рокли. Сещам се, че може да изляза някоя вечер, така че взимам комплект подходящ за излизане вечер. Няколко чифта обувки, блузи и бельо по-късно, съм почти готова.

Влизам в банята и започвам да събирам козметиката си. Разделям я в два несесера. В единия слагам почти цялата си декоративна, а в другия битовата козметика.
Боже разбирам колко неща имам само като трябва да ги събера за някакво пътуване...
Загасям лампата в банята и слагам несесерите в куфара.

Тъкмо го затварях и се сетих, че не взех нито една пижама.
Изваждам няколко къси пижами и ги пъхам в куфара. След това лягам и се пъхам под топлите завивки вече готова да отида в страната на сънищата.

                    На следващия ден

Досадното звънене на алармата ме буди , а едва 5 сутринта , но трябва да стана , тъй като полета ми е в 7:30. Ставам и правя сутрешните си процедури , след което се оправям и обличам от вчера приготвените ми дрехи.

Отивам до кухнята , като си правя кафе и сандвич и вече докато съм се назакусвала е време да тръгвам.
Когато стигам до летището минавам през всички проверки и след като се качвам в самолета излитаме за Мексико.

Хей , хей☺️Това е 2 част (малко рано сутринта , но да си убия време , че с това сутрешно ставане без кафе си е мъчение🤣🤣) Обичам ви и до утре❤️❤️

Love is more than sexTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang