25

31 3 0
                                    

След прегръдката с Киара тя се обърна към мен и няма по подходящ ъгъл за този перфектен очен контакт. Усмихна ми се, докато очите ни не се отделят едни от други, затича се към мен и просто се потопи в прегръдката ми. Този път не беше като първата.
Различна.
Топла.
Има нещо красиво в тази прегръдка. Може би тя? Обвих малкото ѝ тяло с големите ми ръце и просто се наслаждавах на нея, аромата и момента.

                                   Кортни

Има още една прегръдка, но нея няма да я описвам... добре де, но само с една дума. - Перфектна.
Киара отиде и до Иса, Елинор и господин Де Лука, развърза ги и се обърна, за да си тръгне, но това което чух е толкова красиво. Дан спря дъщеря си, отиде до нея, прегърна я и я целуна по челото.
Това което би направил всеки баща. Дан ще е добър баща. Той е добър баща.
В първият момент Киара не можеше да разбере какво става, но след това се отпусна в ръцете на баща си и не знам дали ми се стори, но сякаш пробляснаха сълзи от радост и тъга в очите на двамата.
Някои хора ще кажат "Е просто прегръдка между баща и дъщеря, какво толкова?", но това не е просто прегръдка. Това е първата им прегръдка.
Това е техният момент, така че няма да задълбавам с повече подробности.

                                    Киара

След това което стана с тате естествено майка ми трябва да влезе и да развали всичко. Когато видя всички развързани ми хвърли един убийствен поглед, тръгна към жената, която може би бих предпочела да наричам "мамо" и...


Veliana K.

Love is more than sexWhere stories live. Discover now