9

55 4 4
                                    

Кимам.Тя тръгва към вратата , но аз я хващам за ръка и ѝ казвам:

-Не искам да си тръгваш , ясно?

-Всеки човек си тръгва в даден период от живота ти.- с това тя се измъкна от хватката ми и тръгна към вратата.

Преди да я отвори и казах , че трапезарията е на първият етаж в ляво.Тя ми се усмихва за благодарност и излиза.

                                  Кортни

Какво трябваше да означава това ,че не иска да си тръгвам?

Вече бях сигнала до трапезарията за това прогоних всички тези мисли и попитах Иса и Елинор дали имат нужда от помощ.Казаха , че всичко е сервирано и остава единствено приборите за хранене.Казаха ми къде седят за това ги взех и отидох до масата, като започнах да ги подреждам по местата.

-През това време бащата на Дан и Иса влезе , като само си кимнахме и той ме изгледа леко преценяващо.Или просто на мен така ми се стори.

Дан слезе и всички се настанихме на масата.

След вечеря Иса ми показа стаята ми , като остана и си поговорихме малко , след което тя каза , че ще ходи да си ляга.Кимнах като се прегърнахме за лека нощ и тя излезе от стаята.

                     На следващият ден

Събудих се към 7 и слязох до долу , за да си направя кафе и тъй , като нямаше никой реших да направя от моите любими курабийки.Отне ми малко време , докато намеря всички продукти , но след това започнах с приготвянето им.

След около час бях готова , когато Иса слезе.

-Хеййй , на какво ухае така вкусно в цялата къща?-попита , докато отиваше до каната с кафе и след това изкара и млякото от хладилника.

-Станах рано и реших да направя курабийки.Искаш ли?

-С удоволствие!- каза тя и ми се усмихна.

Подадох и три курабийки в една чинийка и двете се настанихме с по чаша кафе на барплота.

Всички без Дан бяха станали , но когато и той стана и отиде до каната с кафе само си засякохме погледите.Гледаше хем тъжно , хем разочаровано , но никой от нас не посмя да каже нещо.

Когато Дан излезе Иса ме попита дали всичко е наред , като аз само кимнах ,тъй като не можех да и кажа за вчерашният разговор с брат ѝ.

Тя стана и излезе някъде , след което аз си изпих кафето и се качих в стаята , за да се оправя.Бях решила , че днес ще изляза , все пак още бях на почивка и реших да не я развалям.

Тъкмо бях на вратата когато Елинор с усмивка попита къде отивам.Казах ѝ , че ще изляза да се поразходя малко , като я помолих да предаде на Дан и Иса , че съм навън.

Veliana.K.

Love is more than sexTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang