14

27 3 6
                                    

                                    Кортни

-Ох, извинявай, колко неучтиво от моя страна - каза жената, на която още не знаех името. -Аз съм Арилена, няма да питам за твоето име, защото вече го знам. Ама разбира се. А сега... Можеш ли да пазиш тайна? Какво, мамка му, се случва?

                                      ***

-Та какво ще кажеш, страхотна история , а?

-КАКВО?? -попитах или по-скоро изкрещях. Въпросите без отговор станаха още повече от колкото бяха. Като ''ЗАЩО ГО Е НАПРАВИЛА?'' ; ''КАКВО Я Е НАКАРАЛО ДА ГО СТОРИ?'' ; ''АМИ ТОЙ?'' ....И още толкова много без отговор...

- Не бих казала, че реакцията ти е удачна... По скоро... ще погледаме малко шоу, а?-погледнах я с толкова объркващ поглед , че може би ми е казала най-елементарната шега и аз не съм я схванала.

                                    Дан

В момента, който сестра ми каза адреса където се намират взех първите ключове за кола, които видях и се качих, като карах с 200km/h. След 15 минути бях на мястото.

-Сериозно ли?? Не можеше ли да бъдеш малко по оригинална??

-Защо? Да не би да не ти харесва къде държим любимата ти? -в момента, който чух гласа, който не бях чувал от 13 години изтръпнах.

-1. КАК МАМКА МУ СИ ЖИВА?
2. ТЯ НЕ МИ Е НИКАКВА ЛЮБИМА.

-Стига, Дан... не ме залъгвай. Най-вече не залъгвай себе си. Преди 13 години, ако бях на нейно място нито щеше да ме спасиш, нито да дойдеш да ме прибереш у дома, ако бях отвлечена.

-Какви ги говориш, Арилена?

-Хайде деее, спомни си...

Veliana K.

Love is more than sexWhere stories live. Discover now