След като се прибрахме бързо се качих в стаята , за да мога да обмисля всичко.Имах толкова много въпроси , но знаех , че сега не му беше времето.
Дан
Дори не успях да ѝ обясня.Както и да е , сега трябваше да се разправям с баща ми.На всичкото отгоре Киара и Арилена дойдоха вкъщи , защото това било ''техен дом''.Хващам бас , че са дошли да разучат и да изпортят всичко на Доминик.Така , че само със знаци доколкото мога казах на семейството си да си затварят устите.
Когато влязохме на Киара ченето и увисна.... не , че го очаквах.В бързината да гоня Кортни го забелязах.Не знам какво изпитвам към това момиче , но определено има нещо.Въпреки всичко се опитвам да отхвърля всякакви възможни чувства или те да са само приятелски.Всички знаем какво стана последния път....Е не точно всички , но хората са достатъчно.
Кортни
Бях толкова объркана от всичко.Всички въпроси , които имах.''Той има дете?'' , ''Но как та той е само на 26...''.
Всичко ме объркваше.Изпитвах страх , тъга , но имаше и някакви чувства , които се пораждат...може би.Толкова съм се разсеяла във всичките тези мисли , че дори не съм забелязала кога Дан и Иса са влезли.
-Хейй...-каза Иса с малко колебание.
-Ис..Става ли утре?Моля!Твърде много ми дойде всичко това.-отвличането не , но въпросите , които имах определено ДА.
След това тя кимна разбиращо и излезе.
-Ис , 2 минити.-каза ѝ Дан преди да излезе. Тя кимна и затвори вратата.
-Извинявай за всичко , което-
-Виж , Дан , всичко е наред.Нека да говорим утре , моля..-казах го толкова тихо и умоляващо , че не му оставих избор.Той само кимна макар и може би доста разочарован , пожела ми лека нощ и излезе от стаята.
Посвещавам тази глава на Елкото , защото в момента това момиче седи и пише по история вместо мен , за да мога да напиша тази глава.Така , че , Елко , това е за теб.
Благодаря на всички за всекидневната подкрепа , с която ме дарявате.
Veliana K.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love is more than sex
RomansaТя знае какво е семейството на най - добрият ѝ приятел.Той знае за нея.Дали нещата ще са толкова цветни колкото изглежда всичко? Веднъж някой беше казал , че любовта се появява в най - малко очакваният момент.....Е може би беше прав или пък не..