23

24 3 0
                                    

Дан

Цялата тази история всички да сме завързани, но Кортни да я няма не е много чиста.
Може би ако искаха наистина да съберат всички и Кортни щеше да е с нас, все пак ако бях на тяхно място бих я взел като голяма червена точка.
Семейна сбирка.
Какво туше само, а?
Когато Киара влезе и ме нарече "тате" очаквах, че е станало нещо, но тя просто разпитваше за семейството... Дали Арилена я кара да е такава или тя сама е пожелала..... Или просто е нямала избор..
-Хей, Киара, имам един въпрос към теб.. - казах леко предпазливо, защото се беше замислила над нещо, а и все пак въпроса не беше от сорта на "Как си?".

Киара

Когато влязох в стаята казах "тате"... Той наистина ми е баща и наистина го усещам като такъв, но той надали ще иска дъщеря като мен. Седнах на един стол и реших просто да поразпитам малко за семейството и за нещата през годините. Личеше си, че не ми казва всичко, но беше нормално... все пак нека не забравяме за кой работи майка ми..
Цялата тази картина с годините, аз, Кортни, която междудругото е много симпатична ме обърква. Макар всичко между тях и кавгите с баща ми една вечер, докато всички спяха тя дойде в стаята ми и просто ме попита как съм, и че макар и всичко между родителите ми тя ще е до мен...
Бях се замислила над всичко, всички въпроси, как винаги съм искала да имам семейство, бате Лукас, как майка ми ме накара да избирам без да ми остави кой знае какъв избор...
Всичко беше твърде объркващо.
Всичко е твърде объркващо.
Когато тати ми каза, че има въпрос към мен меко казано се стресираха, но заради това, че се бях замислила и бях попаднала в "транс" реагирах просто с едно "мхм".
-Ти сама ли избра да си такава или Арилена те накара?- дори не смее да използва това, че тя ми е майка. Сигурно го е срам.
-Не. Сама избрах да съм такава. Някакъв проблем? М?- не исках да съм груба, но той не можеше да разбере. За всичко.
Макар и да не го познавам до някаква степен бях наясно с това какво може да стане и заради това реших, че засега е най - добре да си държа езика зад зъбите... И тогава влезе тя..
Макар и всичко, всичките лоши мисли и кавги, макар и това, че трепереше, тя беше прекрасна. Изглеждаше грижовна и просто едва сега разбирам защо баща ми е влюбен в нея. Ще ѝ го признае само пред нея, но блясъка който има в очите му не може да се обърка..
Тати веднага се опита да стане, но въжетата му попречиха за това Кортни просто каза, че всичко е готово и попита дали може просто да ги прегърне без да е нужно да ги отвързвам.
Аз само кимнах, а това, че тя предложи ако се съмнявам в нея да я вържа само доказва колко е борбена и с колко силен дух е.

Veliana K.

Love is more than sexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora