Кортни
Когато чух Дан и Арилена да викат се заслушах и не успях да повярвам , че всичко което тя ми каза е вярно.Той има дъщеря.Те имат дъщеря.
няколко часа по - рано
-Е...нека сега чуеш и моята история.С Дан бяхме малки.Даже доста.Бяхме само на 13 , когато се случи всичко.Когато целият ми живот се срина , но и дойде най- хубавото нещо в живота ми.Случи се.С него се обичахме толкова много -в очите ѝ личеше , че изпитва огромна болка , вина и любов.-Една вечер , докато родителите ми ги нямаше го извиках вкъщи.Така създадохме дъщеря ни.Киара.След , като му казах , че съм бременна той просто почна да страни от мен.В момента , в който и родителите ми разбраха ме изхвърлиха на улицата.Реших , че щом детето ми ще живее без баща , а аз без него, просто ще прекратя живота си.Предозирах с хапчета , отидох на една скала и щях да се метна , но за малко.Джонатан ме спряха.Влязохме в болница , като ми направиха промивка на стомаха , поради , което сега и Киара и аз сме живи.Тези хора ме спасиха , така че след като разбрах , че са врагове реших да кажа всичко , което знам за тях.Исках да го заболи така , както ме заболя мен.Исках да изпита по - голяма болка от тази , че дъщеря му е отраснала без баща.
-Чакай мако...забави....Ти не си ли момичето , в което Лукас беше влюбен - Грета , нали?Момичето , което живееше на тавана...Та ти си се променила-
-НЕДЕЙ.Никой няма право да говори за този период.Да , познавахме се.Знаеш ли....Много ми е чудно как въпреки всичко Лукас избираше винаги теб пред мен.Може би просто те съжаляваше поради незнайна причина.Както и да е....Та въпроса ми е как толкова години не разбра , че Де Лука и Джонатан следят всяка твоя стъпка....Но , каква съм аз , че да ти казвам?!?Винаги си получавала всичко.И Лукас , а сега и Дан....
Сега всичко се навързваше.Ето защо Лукас страдаше преди години.Тя е била ''мъртва''.Иса спомена , че преди 13 години брат и е станал по нейни думи:''кучи син''.
край
От както Арилена излезе имах отговор на толкова много въпроси.Думите ѝ се въртяха в главата ми , като развалена касета.
Дори не бях разбрала кога Иса , Елинор и господин Де Лука са влезли.Иса и Елинор веднага дойдоха и ме отвързаха и наметнаха с едно одеало.Казах едно едвам тихо ''благодаря'' до бащата на Дан и Иса , като той само ми кимна.На излизане Иса ме прегърна и така излязохме навън , но тогава чухме нещото , което най - малко очаквахме.Дан е баща на Киара (всъщност аз вече знаех , но все пак...).Тримата членове на семейство Де Лука извикаха , като по поръчка едно групово ''ТАТЕ?!?!''.
Въпреки всичко , което чух за Дан се откъснах от прегръдката на Иса и се хвърлих в неговата.Вече сякаш всичко беше просто един сън.
Днес главите са 3 благодарение на вас и вашата подкрепа... БЛАГОДАРЯ ВИ ❤️🔥
Veliana K.
STAI LEGGENDO
Love is more than sex
Storie d'amoreТя знае какво е семейството на най - добрият ѝ приятел.Той знае за нея.Дали нещата ще са толкова цветни колкото изглежда всичко? Веднъж някой беше казал , че любовта се появява в най - малко очакваният момент.....Е може би беше прав или пък не..