Но я хванах над лакътя и я обърнах към мен. Тя се блъсна в гърдите ми, очите ѝ бяха в най - добрият очен контакт с моите и нямаше по-перфектно време от това да я целуна.... затова го направих. Целунах я.
Устните ѝ са толкова меки, толкова плътни.. В първият момент не го очакваше, след това се отпусна и затвори очи , но секунда по-късно ме избута от себе си.
-Дан, моля те... - тя го каза толкова измъчено. Обърна се, хвана дръжката на куфара, докато аз само гледах как излиза от стаята.Кортни
Беше просто невероятно. Меките и топли устни.. Усмивката му докато ме целуваше... Защо го избутах?Защо си тръгнах?
Вече излязох от стаята и сълзите ми се стичаха по лицето ми, бършех ги, но нямаше смисъл тъй като на тяхно място се появяваха нови.
Иса ме спря и ме попита къде отивам с този куфар. Минах покрай нея сякаш беше един от безбройните предмети в къщата с наведена глава. Не обичам да ме гледат как плача. Това е слабост. Не обичам да ме гледат, докато съм слаба.Дан
Борих се или още се боря. Вече не знам. Още седя в стаята ѝ и гледам през вратата с надеждата, че просто тя ще се върне и ще я прегърна.
Часа е вече 00:00 , което означава, че седя в тази стая от.... всъщност нямам идея от колко време седя в тази стая. В момента, в който влиза женска фигура сърцето ми започва да бие толкова бързо, защото може би и то като мен таи надежда, че тя ще се върне.
Само, че това което виждам кара сърцето ми да забие още по - бързо не от вълнение, а от гняв.
- Какво искаш? -казвам го с такъв тон, че въобще не се опитвам да звуча мило.
- Мммм защо си толкова кисел, Дан? Хм.. Да не би любимата ти да си тръгна?? Оу да.. Права съм. -след тези думи зловещия ѝ и противен глас изпъни стаята.Кучка.
- Разкарай се!
- Стига , Данн.. -беше толкова досадно как провлача името ми. - Не бъди груб. Забвалявай се. Кучаката я няма.
- Ти и дъщеря ти сте кучките и курвите в тази къща. Набий си го в главата. А сега ти препоръчвам да си вземеш дъщеричката и да си събирате багажа, а след това да се омитате преди да е станало страшно.
- Хммм и какво ще стане, че ми е интересно? -след като попита това тръгнах да отговарям, но усетих парцал напоен с нещо и вече Арилена ми се размаза, а от там насетне всичко ми е петно.Veliana K.
YOU ARE READING
Love is more than sex
RomanceТя знае какво е семейството на най - добрият ѝ приятел.Той знае за нея.Дали нещата ще са толкова цветни колкото изглежда всичко? Веднъж някой беше казал , че любовта се появява в най - малко очакваният момент.....Е може би беше прав или пък не..