5

62 3 0
                                    

                                       Дан

Почти не успях да спя от вълнение за това, че Кортни ще дойде отново. Не мога да разбера как се правиш, че един човек ти е приятен, но в същото време, след като сина ти е мъртъв ти се опитваш да убиеш най - близкия му човек.

След тези размишления помислих и за други проблеми , които седят и ме чакат. След това заспах.

9:30 е. Буден съм от 2 часа, за да седя и да чакам да дойде. Вече се бях отчаял, но когато вратата се отвори всичко това изчезна. Та влезе все едно е тичала.

Дишаше бързо. Много бързо.
-Извинявай, че.... - прекъснах я.
-Няма проблем, успокой се! За къде бърза толкова? -подсмихнах се, защото ми беше пределно ясно.
-Хаха, много смешно- каза тя. Харесва ми искреността ѝ. Красива е. ПО ДЯВОЛИТЕ ДАН, СТЕГНИ СЕ!!
-Добре де, спирам. -усмихнах ѝ се и вдигнах ръце в най, че се предавам.
-Благодаря! Усмивка.
- Междудругото много си красива! Мамка му.... Ол, изчерви се... Сладка е..
-Благодаря ти! -засмива се нервно и прибира един изпаднал кичур коса зад ухото си.

                                Кортни

Мамка му. Мамка му. Мамка му. Успах се. Часът е 9, а аз тепърва ставам. Обещах му.
Ставам и се оправям по най- бързият начин, след което веднага тръгвам към болницата. Хващам си такси и когато то спира хвърлям на шофьора 20 долара и спринтирам към стаята му.

Когато влязох изгря усмивка на моето и след това на неговото лице. Тръгнх да се извинявам, но той ме прекъсна. Пошегува се с мен, като ме попита за къде съм бързала, като му беше пределно ясно.
Когато ми направи комплимент бузите ми започнаха да парят. ПО ДЯВОЛИТЕ... изчервявам се..
Благодарих му и седнах на стола до леглото му, като той се надигна леко и започнахме да си говорим.

Хей , хей☺️Как сте днес?
Хубав ден от мен и ще се видим утре❤️❤️

Love is more than sexOnde histórias criam vida. Descubra agora