4

59 4 0
                                    

                              Даниеле (Дан)

Събуждам се и виждам , че навсякъде около мен е бяло... болница... Когато видях хората на Доминик - най-големият враг на цялата фамилия, да се опитват да застрелят приятелката на сина му нямаше как да не се хвърля... Но на мен не ми пука за хората... Защо тогава се хвърлих да я спасявам?? Както и да е... Надявам се сестра ми да не се е раздрънкала, тъй като доктора на семейството ни -Микел ми каза, че Кортни седи пред стаята.

Знаех всичко, но не трябваше да се издам, че знам всичко за нея и всички около нея.
*почукване*
-Здравейте! -усмихна ми се и влезе бавно в стаята. Имаше хубава усмивка.
-Здравей! Даниеле Де Лука-казах и подадох ръка.
-Кортни Бийлс, приятно ми е!Исках само да Ви благодаря да това, че ме спасихте. Мога ли да ви помогна с нещо? -отново ми се усмихна, като беше застанала точно срещу светлината и така виждах още по-добре нея самата. Леле... Красива е, мамка му..
-Нека да си говорим на Ти, окей? -усмихнах ѝ се.
Кимна.
Поговорихме си още малко и тя си тръгна, като ми обеща, че утре ще дойде отново. След както излезе от стаята се усмихнах и заспах.

                                 Кортни

Почуках и влязох в стаята. Когато го видях краката ми се подкосиха - ясно изразени скули, зелени очи... Дали тялото му е толкова хубаво колкото очите му? Господи Кортни, стегни се!!
-Здравейте!
-Здравей! Даниеле Де Лука-представи ми се и подаде ръка.
Представих се и му благодарих за това, че ми спаси живота. Помоли ме да си говорим на Ти. Кимнах.
След като излязох от стаята се усмихнах, като възможна най-големият психопат.

Тръгнах към хотела, защото вече беше късно и легнах, за да мога да се наспя и да отида утре при Даниеле Де Лука. Толкова е хубав.

С тази мисъл заспах.

Хей , хей☺️Днес пускам главата малко по - късно , но просто не съм на училище.Нямам търпение да разберете какво става нататък ☺️ Обичам ви и утре ❤️❤️

Love is more than sexWhere stories live. Discover now