8

60 4 0
                                    

- Този , който се опита да ме застреля от мафията на сем.Джонатан ли беше?

- Но ти как-

- Как знам ли?Сериозно , Дан , с Лукас си споделяхме всичко.Много добре знаех с какво се занимават и ,че след време той ще застане на мястото на баща си.А сега ми кажи... - поема си голяма глътка въздух - от неговите хора ли беше?Не се опитвай да ме лъжеш , защото много добре знам , че знаеш нещо.

КАК ПОДЯВОЛИТЕ Е РАЗБРАЛА?И как въобще се очаква да кажа , че бащата на най - добрият и приятел се е опитал да я застреля.Реших ,че колкото и да не ми се иска ще кажа истината ,защото все пак става въпрос за живота и.

-Все още нищо не сезнае , но май е един от неговите хора.Знаеш ли ние въобще какви сме?

-Разбира се! Още когато видях баща ти да не спира да говори по телефона и да се разхожда напред - назад разбрах просто...

-Виж този свят не е за теб...

-Знам , но-....

-Няма никакво ''но''

-Виж... искам само да си получи заслуженото и след това се омитам все едно никога не съм била тук. Обещавам ти, че никой нищо няма да разбере.

Но аз не искам ти да си ходиш, Кортни...

Почукване

- Влез -казвам.

-Хей... -когато сестра ми вижда тъжното и лице пита дали прекъсва нещо, но ние казваме, че всичко е наред.
-Идвам само да ви кажа, че вечерята е готова след 15 минути. -кимаме и тя излиза от стаята.

-Хей.... -казвам , но тя ме прекъсва.

-Хайде да слизаме надолу, за да помогнем с каквото можем.

Кимам. Тя става и тръгва към вратата, но....


Veliana K.

Love is more than sexWhere stories live. Discover now