26

32 3 0
                                    

                                     Киара

След това което стана с тате естествено майка ми трябва да влезе и да развали всичко. Когато видя всички развързани ми хвърли един убийствен поглед, тръгна към жената, която може би бих предпочела да наричам "мамо" и я удари с такава сила, че тя залитна назад. Леля веднага отиде да и помогне, докато тате я хвана над лакътя и я издърпа в другият край на стаята.

                                     Дан

-Арилена, нормална ли си? Как можа? - едва се сдържах да не ѝ се развикам.
-Да не би да нараних любимата ти, Дан? А? - каза го с такава подигравка, че вече не издържах.
Хванах я за врата и ударих тялото ѝ в стената, но тогава Бийл дойде и ме спря.
-Защо го направи? Имах шанс един път за винаги да се отърва от нея и ти ми попречи - вече крещях и ѝ говорих през зъби. - Извинявай! - побързах да кажа след като се осъзнах.
- Знаеш ли...Не ми се извинявай!Извини се на дъщеря си, която за малко да остане без майка заради собственият ѝ баща и то пред очите ѝ, Дан...
Бях почнала да те харесвам , като човек, но тази ти постъпка много ме кара да се замисля над това кое харесвам и кое не. - каза тя, като не може би не осъзнаваше, че туко що нанесе една толкова голяма рана, която щеше да зараства много време.

                                  Кортни

След думите ми ми беше пределно ясно, че го нараних, но тази негова постъпка прекрачи границата.
Почти бях на ръба да започна да го удрям и да плача, но Киара дойде и ме наметна с едно одеало, като ме отведе в моята стая.

                                       ***

След известно време Иса дойде в стаята, а аз вече не издържах - сривах се.
-Не мога повече, разберете го, не мога! - вече хлипах, а Киара и Иса седяха от двете ми страни, прегръщаха ме, триха сълзите ми и ме изслушваха.
-Имам идея, но не знам дали ще сте съгласни - каза Киара, а ние с леля ѝ само я погледнахме объркано и кимнахме в зак на това, че я слушаме.

Veliana K.

Love is more than sexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin