24

36 3 0
                                    

                                  Кортни

Вече бях в къщата на Де Лука , слязох долу и тръгнах направо към стаята, където бяха всички.
Не си направих труда да казвам на Арилена, че съм тук, защото вече знаеше.
Когато влязох вътре видях Киара и я помолих само да ги прегърна, като дори не е нужно да ги развързва, а ако имат съмнения в мен съм готова да ме вържат или заключат.
Никога не съм целяла да покажа "колко силен дух" имам или нещо такова, просто винаги държа на хората които обичам.
Прегърнах всички като накрая прегърнах Дан, който ме гледаше странно, защото може би прегърнах баща му, а той не ми е толкова близък.
Или поне си мисля, че за това ме гледаше толкова странно...
Наведох се да го прегърнах, като Киара просто седеше отстрани, но дойде до баща си, развърза го и в момента в който го направи той ме прегърна толкова силно, отлепи ме от земята, докато моите ръце бяха увити около врата му..
Няма по - прекрасно чувство от това.
След прегръдката с Дан отидох да прегърна и Киара.Все пак тя е дете и не е виновна за нищо от това което се е случило.
Питах я само дали е добре, а тя ме прегърна и ми каза едно тихо "благодаря", така че само аз да я чуя.

                                       Дан

Тя е най-невероятното същество, което съм виждал някога.. Тя е толкова красива,  мила.... Просто това е тя и колкото и да не ми се иска ще трябва да я отдалеча от мен, защото нито е за мен, нито е за този мръсен свят.
Та тя отиде да прегърне дори баща ми освен мама и Иса.
Когато дойде до мен да ме прегърне сърцето ми се разтоптя толкова бързо, че никога до сега не съм го усещал да бие по този начин за каквото или за който и да е било.
Дъщеря ми дойде да ме отвърже и в момента в който го направи прегърнах момичето на мечтите ми толкова силно, докато тя беше увила ръце около врата ми...
Няма по - прекрасен момент от този.

Бийл отиде до дъщеря ми..
Чакай малко.. Дъщеря ми?? Всъщност точно така.
Дъщеря ми.
До преди малко мислех, че това е наказание, че мразя да бъда баща на Киара, тя да ми е дъщеря, а аз нейн баща, но тя е дете и не е лоша. Има нещо свързано с това как е започнала всичко и съм принуден да разбера какво или кой я е накарало. Виждах всичко в очите ѝ.Този страх , болка и още нещо , което не мога да разпознаят я издадоха но не случайно хората са казали "очите никога не лъжат".
Какво ли вижда Кортни в моите очи?
Тя отиде и прегърна дъщеря ми , което просто е още един образец защо се влюбих в това момиче.Две причини:
1.Тя
2.Доброта и сърце
Май станаха три...

Veliana K.

Love is more than sexWhere stories live. Discover now