internet friends are reAL FRIENDS (36%)

464 26 14
                                    

idek if its still internet friends day or something but whatever i'm doing this shit:

((i'm just doing it for the girls on this account aha))

elly; okay so i met u before anyone else in the squad and i rlly hate you bitch. i'm jK I LOVE U ASSBUTT. like honestly, i wanna meet u in real life and be like best friends and go to starbucks and stalk celebrities together i meAN WHATS BETTER THAN THAT?? ily elly alright i hope u bang calum someday. sex before marriage. stay sexual.


kiara; so i think u quit but bitcH ILY OKAY i s2g u better come back. jade misses u vvvvvry much like srsly i haD SUCH A GOOD CHANCE OF MEETING U. WE LIVE AN HOUR AWAY?? ur my bbg aye but yeah i rlly hope u come back and ily and we hate so many different things and u try to piss me off and shit but i couLD NEVER HATE U BABE. ily lots butthole



zuhal; bitCH I LOVE YOU AND YOU'RE MY SPIRIT ANIMAL. LIKE WE RELATE SO MUCH AND CAN TALK ABOUT THE SAME SHIT ON AND ON FOR HOURS AND I LOVE TALKING TO U SO MUCH BAE. i rlly hope we meet someday bruh like omf that'd be rad shit. and you have a great ass btw ((ur words not mine buT I BET U DO HAVE A GREAT BUTT)) anD ILY A FUCKING LOT oKAY? OKAY.


i rlly do hope i meet u guys someday cus i love you so much like srsly. imaGINE WE WERE ROOMATES LIKE IN THOSE FANFICS WHERE THE BEST FRIENDS ARE ROOMATES AWW SQUAD GOALS well we already are squad goals yknow. anyways ily guys vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvry much <3 xx - jade ((gif of troye speaking words of wisdom at the top))






rantsWhere stories live. Discover now