سلام قشنگام
پارت جدید آوردم براتون
میدونم از فردا اکثریت نمیتونید بیاید واتپد برای همین گفتم یکم انرژی بگیرید برای درس خوندن.
💜💜💜☆☆☆☆☆☆
_هی با توام میگم تو خونه من چیکار میکنی؟
جیمین که هنوز بهت زده بود با منگی نگاش کرد:تاتا تو منو یادت نمیاد؟!!!از روی تخت بلند شدو ملحفه رو دور خودش پیچید: تاتا ، تاتا، چرا منو به این اسم صدا میکنی تا اونجایی که یادمه اسم من تهیونگه ولی اصلا شما رو نمیشناسم.
اینجا کجاست خونه منه یا تو؟+خونه هیچکدوم اینجا هتله..
_هتل؟!+هتل که نه این خونه رو برای چند روز اجاره کردیم
_و منو شما چه نسبتی داریم؟جیمین با ناامیدی نالید:واقعا منو یادت نمیاد؟
_چند بار بگم نه.
به خودش و جیمین نگاه کرد:نگو که ما با هم خوابیدیم...وقتی سکوت جیمینو دید به حالت انزجار صورتشو جمع کرد:یعنی میخوای بگی من گی ام؟...
اَیییی باورم نمیشه یه جوریه...جیمین بهش برخورد:ولی دیشب داشتی التماسم میکردی.
_کی؟من؟!!! التماس!!!!!اونم به تو؟!!!هه خنده داره.+کجاش خنده داره؟یادت رفته چقدر التماسم میکردی تاتا ، چیمی جفت...
_تاتا چی چی؟!!
+ببین تهیونگ تو الان هیچی یادت نمیاد، منم حسابی گیجم نمیدونم چه اتفاقی افتاده بهتره بری یه دوش بگیری تا منم ببینم چی شده...
_آره اینطوری بهتره ....
وقتی داشت میرفت زیر لب غر زد:من که چیزی یادم نمیاد ولی حتما خیلی وحشی بودی ...
تاتا داخل حموم شد و در پشت سرش بست.جیمین کلافه توی اتاق قدم میزد.
یه تیشرت و شلوار پوشید و روی تخت نشست.+یعنی چه اتفاقی افتاده !!!!خدای من نکنه هنوز خوابمو دارم کابوس میبینم...
دم و گوشای تاتا کجا رفت ...
چرا طرز حرف زدنش عوض شده!!!!! این تاتایی که الان میبینم با تاتای من زمین تا آسمون فرق داره...
دارم دیونه میشم.[*بازم که داری غر میزنی؟
+خودشه فهمیدم کار توئه...
*صبر کن ببینم چی داری میگی؟ چی کار منه؟+درسته تمام بلاهایی که تا الان سرم اومده مقصرش تو بودی...تو پای این روباهو به زندگی من وا کردی، تو باعث شدی گولتو بخورمو عاشق یه روباه بشم و اتفاق الان هم حتما زیر سر توئه.
تاتا کجاست من تاتای خودمو میخوام.*ممکنه یک لحظه اون دهنتو بندی ببینم چی شده..
+من مطئنم کار تویه، تو تاتا رو تبدیلش کردی.
*نکنه راستی راستی باورت شده من فرشته آرزوهام؟!!!
+فرشته آرزوها که نه ولی قطعا جادوگری.
YOU ARE READING
(روباه کوچولوی من) my littel fox🦊
Fantasy🎄Name:My Little Fox (روباه کوچولوی من) 🎭Genre:Fantazy/Fluff/Comedy/hybrid 👬Couple:Minv جیمین یک دامپزشکه که توی مرکز نگهداری حیوانات توی کشور استرالیا کار میکنه. با وجود اینکه عاشق حیووناست ولی چون وسواس داره هیچ وقت تا حالا توی خونش ازشون نگهدار...