bir oy atarmısınız güzellerim öpüyorum 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ve ayrıca ellerim koptu sürekli değiştiğindem beşyğz kere yazdım omun için birde yorum atarsanız çook mutlu olurum🥹🥹
•••taehyung
Jungkook ile yüz yüze tanışalı 3 gün olmuştu ve toplam 2 haftadır konuşuyorduk ancak ne intihar sebebine yaklaşmıştım ne de yaşam sevinci verecek kadarda yakınlaşmıştık.
Sadece aralarda sigara içerken ona eşlik ediyor, çaylak olmadığımı ona belli etmeye çalışıyordum. o ise tepkisizdi, ilk gün güldüğü gibi gülmemiş, çiçeklerini açtırmamıştı. arada sohbetler tabiki de ediyorduk ama jungkook hep konuşmayı kesmeye çalıştığından bu çok uzun sürmüyordu, dört günüm kalmıştı ve bunu iyi değerlendirmeliydim.
Yanım da sigarasını söndürmüş parmaklarının yanında ki etlerle oynuyordu, üç gündür bu özelliği gözlerime çarpmıştı, ne zaman sigarası bitse onlarla oynuyordu.
"jungkook" diye lafa girdim, efendim der gibi kafasını kaldırmış kendince cevap vermişti.
Bense devam ettim."Yarın izin günümüz biliyorsun." Yani dercesini mırıldandı, tanrım bu çoçuk benimle konuşmamak için adeta direniyordu.
"Diyorum ki birlikte bişr şeyler mi yapsak" garip bakışlarını üzerimde gezdirdi, evet dese nolurdu sanki. sırf bu bakışları yüzünden kaç gündür ondan çekiniyordum.
Parmaklarının yanın da ki etten kan çıktığında ben onun yerine kısıkça inledim o ise hiç bir şey olmamış gibi sorumu cevapladı.
"Taehyung neden iki günümü sana harcayayım." gözünün ucuyla bana baktı, tamam kabul bu biraz aşşağılıcıydı.
"Ya harcamak gibi bakma jungkook, eğleneceğiz ve kafa dağıtacağız." umutsuzdum çünkü jungkook bu üç gündür evden işe işten eve gidiyordu, gerçekten tam bir asosyeldi.
Bunu nerden bildiğimi sorarsanız tam bir sapık gibi onu takip ediyordum çünkü inanın çok korkuyordum, ya birden intihar eder ve hayatına son verirse diye. bu çok olabilecek bir olaydı ama korkumum tek sebebi son görevimde olmamdı, yanlış anlamayın yani.
Bana cevap vermediğinde ben tekrar söze girdim.
"Jungkook bak dört günümüz kaldı sonra istersen tamamen gidicem lütfe lütf-" tam arka arkaya sıralamaya başlarken lafımı kesti.
"Tamam tamam söylenmeye başlama gene." ellerimi birbirina çarpıp heycanla ayağa kalktım.
"Jungkook çok eğleneceğizz" bana bıkmış bakışlarını atıp içeriye adımladı.
Benden hala hoşlanmamış gözüküyordu ama bazenleri istemsiz bana dalıyor ardından yaptığı suçmuşçasına kendine gelip sıkıcı haline geri dönüyordu, hoş ya sıkıcı hali bile o kadar çekici duruyordu ki etkilenmemek elde değildi.
184 yıldır işlediğim günahlar yüzünden ölüm meleğiydim, ancak bu kadar güzeliyle ilk defa tanışıyordum, acaba neden intihar ediyordu? tanrı aşkına sadece 21 yaşında dedim içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels of death | taekook
Science Fictiontaehyung bir ölüm meleğiydi ancak bir gün canını alıcağı kişiye aşık olacağını asla düşünmezdi taekook text | düzyazı baskın olan taehyung smut yok