öpücüğüm

519 55 39
                                    


bugün çok yorgunum ancak sırf sizi bölümsüz bırakmamak için burdayım,,,lütfen oylayın😽😽😽
•••







Jungkook elleri dudaklarındayken gözlüğü saçlarına çıkarmış bana bakıyordu. tanrım ne diyebilirim ki şimdi sana, ikimiz de birbirimize bakarken ben bir şekil de konuştum.

"Jungkook...ben-" sözümü dudaklarıyla kesip, evet evet aynen öyle, beni öpmüştü, attığım adıma karşılık cesaretlenmiş olacak ki oda beni öpüyordu. kendime gediğimde tam benden ayrılıyordu ki gömleğinden tutup onu kendime çekmiştim, nereden geliyordu bu cesaret hiç bilmiyordum, dudaklarını çok kısa ama emerek öptüğümde bana karşılık vericekti ki ondan ayrılıp sırıtmıştım.

Tamam jungkooka olan hoşlantımın farkına varmıştım evet ama yemin ederim ondan da böylesine bir tepki beklemiyordum. şu an kafasını eğmiş ellerinde ki bantlarla oynuyordu, sanırım yaptığı hareketin farkına yeni varıyor şimdi de utanıyordu. belki de ilk adımı atmalıydım,uğraştığı ellerinden tuttum.

"Jungkook bana bak güzelim." dediğim şeyle yavaşça kafası kalkmış bana masumca bakıyordu.

"İlk seferimdi bu benim." gözleri sonuna kadar açılmış."Gerçekten mi taehyung benimde ilk seferim." Bir an dediğile duraksayıp bakışmıştık ardından durumun komikliği ile gülmeye başlamıştık.

Devamın da neler oldu derseniz, jungkook sürekli utanmış ben ise her fırsatta ellermizi buluşturmuştum. Hatta parmağımda ki çoğu yüzüğümü de onun parmaklarına takmış çok daha yakıştırmıştım.

Şimdi ise jungkook sepeti topluyor gitmeye hazırlık yapıyorduk, ben de gitmeden çiçeklerin olduğu tarafa koşup ikimizede anı bırakmak istemiştim.

Jungkook toplandığı yerden beni izliyordu, aramız da çok mesafe olmasına rağmen gülüşü görüyordum. çünkü onun gülüşü çok farklıydı. sonun da topladığım iki demek çiçeklerle jungkook'un yanına vardım.

"Jungkook şunların güzelliğine de bak...ah kokuları çok güzel." kokusunu alması için burnuna yaklaştırdığımda derince koklamıştı."Gerçekten güzel kokuyorlar." beğenmesine sevinmiştim. Çünkü bunları bizim için toplamıştım. Bizim için.

Ardından motorun olduğu yere yürümüştük, ben bir sürü fotoğraf çekilirken oda bana gülüyordu, benden önde yürüyüp sepeti motosikletin kasasına koydu ardından ona uzattığım çiçekleri de oraya koyup kaskı alıp ilk önce bana taktı,kendine de taktıktan sonra binmiş benimde binmemi beklenmişti, ben onun arkasına bindiğimde bu sefer korkmamış beline sarılmıştım, kaskın camını kapattı.

"Sıkı tutun." ben de ses çıkarmayıp aynen öyle yapmıştım, yolculuğun uzun olduğunu bildiğimden tekrardan yan bir şekilde omzuna yaslanmıştım.

Çok mutlu hissediyordum, bu gerçekten tarif edilemeyecek kadar güzel bir o kadar da özel hissettiyordu, tanrım yoksa sevdiğinle olmak böyle bir hismiydi.

Sevdiğinle olmak mı?
Bunları düşünürken aklıma az önce yaşadığımız an gelmiş istemeden de olsa dudaklarım kıvrılmıştı.

Yolculuk sürerken jungkook bazen kısa da olsa şarkılar söylemiş ondan şarkı sözü almama sebep olmuştu. çünkü gerçekten harika söylüyordu, yaklaşık 40 dakika daha sürdüğün de yorulmuş sonun da jungkook'un durmasıyla sevinmiştim."Geldik mi?" heyecanla söylememle jungkook motosikletten inip bana dönmüştü.

angels of death | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin