herkese selamlar, bu bölümden sonra finale son bir🥹 biraz duygusalım onun için içim de kalmayacak şekilde uzun uzun yazıyprum, birde fici yazarken dinlediğim bir playist var istersenizz vereyim,,beklettiğim için de kusuruma bakmayın sizleri seviyorum🫶🏻💘🫶🏻💘
•••"Taehyung sevgilim hadi kalk sana ginseng çayı yaptım." taehyung'u hafifçe dürtmüştüm, ancak gece ne kadar içtilerse hala kalkmıyordu.
Yanağından öpüp bir yandan da saçlarını okşuyordum, gece hoseok hyung ile geldiğimiz de hepsi dağılmış etrafı da dağıtmışlardı. İçtikleri yetmiyormuş gibi birde hepsi ıslaktı, belli ki havuza da girmişleri.
"Benim minik bebeğime bak sen." dudakları önde büzük bir şekilde mırıldanıyordu.
Gece geldiğimiz de hala daha içmekten bahsediyorlardı, biraz daha içseler ne hale gelirlerdi acaba. Jimin'in az kalsın boğulmak üzere olan anları gözümün önüne geldiğin de dayanamayıp gülmüştüm.
"Neye gülüyorsun?" taehyung hafifçe gözlerini aralarmış bana doğru bakıyordu.
"Sizin halinize gülüyorum." saçlarını geriye doğru itip doğrulmasına yardımcı olmuştum. "Madem dayanıklı değilsiniz niye bu kadar içiyorsunuz"
"Bebeğim başım çok ağrıyor ya." yanımda ki çayı komidinden alıp gülümsedim.
"Ne kadar senin ki gibi olmasa da yapmaya çalıştım." onun da gülümsediğini gördüğüm de cesaretlenip bardağı ona doğru uzattım, o ise başını iki yana sallayıp ellerini geri çekti, kendince benim içirmemi istiyordu. Elimde ki çay sıcak olduğundan hafif hafif üfleyip taehyung'un ağız hizzasına götürdüm bardağı.
"Dünden beri bir bebek gibisin." uzattığım bardaktan bir yudum alıp kafasını geri çekti.
"Ah bu çok sıcak hemen beni öpmen lazım." bir an endişe ile bardağı geri çekip ardından niyetini anladığım da sesli bir şekilde gülmüştüm, yine de elimde ki bardağı bırakıp dudaklarına yaklaşmıştım.
Dudağına masum öpücükler bırakırken taehyung birden tek hamle ile koltuk altlarımdan tutarak kucağına aldı, ellerini belimi yerleştirip gözümden bakışlarını ayırmamıştı. "Bebeğim benim."
Çok iyi hissettim, tahmin edilmiyecek kadar iyi bir histi bu. tanrım bana aşık olan bakışları, belim de hissetiğim eli ve en güvenli olan yerim olan kucağındaydım.
"Sonsuza dek bu şekilde kalamaz mıyız meleğim?" biliyordum, en iyi ben biliyordum kalamıyacağımızı ama inkar etmek istedim, belki de biraz umut.
"Sonsuza dek...garip geliyor bu söz, öncesinde çok rahat kullanırdım bu kelimeyi, hatta rahatsız bile olurdum. Neden bir şeyin sonu olmaz ki derdim, sıkılırdım. ancak şimdi tanrıya yalvarmak,sonsuza dek seninle kalmak istiyorum." dayanamayıp boynuna sarıldım.
"Ben inanıyorum sevgilim, biz mutlu olucağız." boynuna öpücükler kondururken taehyung beni hafifçe kaldırıp yüz yüze gelmemizi sağlamıştı, gözlerinin dolduğu görünce istemsiz şekilde benim de gözlerim dolmuştu.
"Miniğim benim." ardından boynumdan hafifçe çekip dudaklarımızın buluşmasını sağlamıştı. Üst dudağımı dudakları arasına almış emiyor bir yandan da belimi okşuyordu. Bacaklarımı biraz daha açıp daha rahat bir pozisyon almıştım, taehyung ise benden ayrılıp saçlarımı okşamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels of death | taekook
Bilim Kurgutaehyung bir ölüm meleğiydi ancak bir gün canını alıcağı kişiye aşık olacağını asla düşünmezdi taekook text | düzyazı baskın olan taehyung smut yok